خدمات کمیته امداد استان تهران در اعیاد قربان و غدیر به مددجویان

تهران (پانا) - مدیر کل کمیته امداد استان تهران از توزیع ۱۰ میلیارد و ۱۶۲ میلیون تومان در قالب طرح نذر قربانی بین مددجویان کمیته امداد استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۴۸۹۱
لینک کوتاه کپی شد
خدمات کمیته امداد استان تهران در اعیاد قربان و غدیر به مددجویان

به گزارش کمیته امداد استان تهران، سید ابوالفضل پرپنچی با اشاره به خدمات کمیته امداد به مددجویان همزمان با اعیاد قربان و غذیر گفت: در عید قربان ۱۰ میلیارد و ۱۶۲ میلیون تومان در قالب طرح نذر قربانی دریافت و بین نیازمندان توزیع شد. این مبلغ به صورت نقد و کالا و توسط دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری فعال در استان تهران دریافت شد که خانوارهای تحت حمایت و نیازمندان از آنها بهره مند شدند.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران با اشاره به آغاز پویش «ایران همدل» اظهار کرد: مرحله دوم این پویش همزمان با عید غدیر آغاز و تاکنون ۲۰۸ هزار پرس غذای گرم بین خانوارهای نیازمند توزیع شد که این پویش با هدف اطعام نیازمندان در ماه محرم و صفر ادامه دارد. در عید غدیر علاوه بر اطعام نیازمندان، سبد کالا نیز بین خانوارهای نیازمند توزیع شد و در ۵ هزار و ۵۹۶ سبد کالا، شامل مواد غذایی و اقلام ضروری به خانوارهای نیازمند اهدا شد.

وی با بیان اینکه علاوه بر توزیع سبد کالا در عید غدیر ۲۵۰۰ بسته گوشت گرم، ۸۰۰ شیشه عسل و ۴۰۰ قطعه مرغ بین نیازمندان توزیع شد، توضیح داد: با رعایت پروتکل های بهداشتی ۶۱ گروه از مسوولان کمیته امداد کشور و استان تهران با خانواده های سادات تحت حمایت دیدار کردند. در این برنامه ۳۰۷ خانواده سادات تحت حمایت مورد دلجویی و تفقد قرار گرفتند که به هر خانواده یک سبد کالا، یک بسته بهداشتی و همچنین کارت هدیه پنج میلیون ریالی اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار