هر مدرسه یک برنامه آموزشی داشته باشد

اردبیل (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل عنوان کرد مدارس برای اینکه بتوانند دانش آموزان را در حالت های مختلف و با شیوه های درست تحت آموزش قرار دهند بایستی برنامه آموزشی داشته باشند.

کد مطلب: ۱۱۱۴۸۷۴
لینک کوتاه کپی شد
هر مدرسه یک برنامه آموزشی داشته باشد

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، احمد ناصری در جلسه ویدیوکنفرانس شورای معاونین، مدیران و روسای مناطق و نواحی با اشاره به ادامه روند ثبت نام در پایه دهم متوسطه دوره دوم اظهار کرد: میانگین ثبت نام استان در پایه اول ابتدایی 85.46 درصد، پایه هفتم 77.67 درصد و نیز در پایه دهم که همچنان ادامه دارد 40 درصد است.

او همچنین از مدیران و روسای مناطق و نواحی خواست تا اطلاعات دانش آموزان ثبت شده با سرعت بیشتری در سامانه سناد وارد شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در بخش دیگری از سخنانش به توزیع به موقع کتب درسی در بین دانش آموزان تاکید و خاطر نشان کرد: مهلت ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان سال تحصیلی 1400 - 1399 برای تمامی دوره‌های تحصیلی تا 31 مردادماه تمدید شده است.

ناصری، با بیان اینکه مناطق و نواحی نسبت به پروژه های مدرسه سازی که در مهرماه به بهره برداری خواهد رسید، حساسیت داشته باشند، گفت: تجهیزات پروژه های جدید، هنرستان ها و ... به موقع توزیع شود.

او با اشاره به صدور به موقع ابلاغ همکاران نسبت به نقل و انتقال فرهنگیان، جذب نیروهای حق التدریس مورد نیاز و بکارگیری نیروهای بازنشسته در مدارس تاکید کرد.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش استان برای اینکه مدارس تا زمان بازگشایی آمادگی لازم را بدست آورند، ضروری است که انتصاب مدیران با سرعت بیشتری انجام گیرد.

ناصری در ادامه از مدیران و روسای مناطق و نواحی خواست تا دانش آموزان و معلمانی را که موفق نشده اند در شبکه شاد ثبت نام کنند شناسایی و نسبت به عضویت آن ها اقدام کنند.

او همچنین با اشاره به وضعیت موجود و لزوم تولید محتواهای آموزشی برای دانش آموزان، توصیه کرد معلمان در دوره آموزش مجازی تولید محتوا شرکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار