رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز خبر داد :

خدمت سربازان نخبه در واحدهای صنعتی و معدنی مقدور شد

کرج(پانا)- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز اعلام کرد فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری که دفترچه آماده به خدمت دریافت کرده اند می توانند به جای پادگان در کارخانه و مراکز صنعتی- معدنی خدمت کنند.

کد مطلب: ۱۱۱۴۸۵۱
لینک کوتاه کپی شد
خدمت سربازان نخبه در واحدهای صنعتی و معدنی مقدور شد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز «رامین ربیعی» ضمن اعلام این خبر گفت: سهمیه ای محدود از طریق ستاد کل نیرو های مسلح برای جذب سربازان فارغ التحصیل با عنوان امریه خدمت سربازی در واحدهای صنعتی- معدنی استان البرز در نظر گرفته شده است.

وی افزود: این سربازان تحصیل کرده فقط در کارخانه ها و معادنی به کار گرفته می شوند که از این سازمان مجوز تحقیق و توسعه دریافت کرده باشند.

«ربیعی» تصریح کرد: سربازان نیز پس از اتمام خدمت مقدس سربازی می توانند در واحد تحقیق و توسعه همان کارخانه مشغول به کار شوند.
بنا به گفته این مقام مسئول فارغ التحصیلانی که دارای برگه اعزام با غیبت یا کسر خدمت باشند و همچنین فارغ التحصیلان رشته های پزشکی، نمی توانند از امریه سرباز- صنعت استفاده کنند.
رئیس سازمان صمت ادامه داد: با توجه به کثرت تقاضای واحدهای صنعتی و معدنی این استان، بنگاه هایی که متعهد به جذب سرباز بعد از اتمام دوره ضرورت باشند در اولویت جذب سرباز خواهند بود.
واحدهای صنعتی متقاضی و مشمولین خدمت مقدس سربازی می توانند با مراجعه به سایت WWW.iranetop.ir تقاضای خود را ثبت نموده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 3572262-026 تماس حاصل کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار