تجدید میثاق اصحاب رسانه شیروان با خبرنگار شهید محمد رضا امانی

شیروان(پانا)- اصحاب رسانه شهرستان شیروان با حضور در گلزار شهدای شهر زیارت با تنها خبرنگار شهید شمال شرق کشور، شهید محمد رضا امانی(میثم) تجدید میثاق نمودند.

کد مطلب: ۱۱۱۴۸۰۸
لینک کوتاه کپی شد
تجدید میثاق اصحاب رسانه شیروان با خبرنگار شهید محمد رضا امانی

به گزارش پانا ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شیروان با گرامی داشت یاد و خاطره تمامی شهدا به ویژه شهیدان خبرنگار محمود صارمی و محمد رضا امانی گفت: همه ما با حضور در گلزار شهدا و تجدید میثاق با شهید محمد رضا امانی، امیدواریم که ان شاء الله حافظ خون و رهرو این شهدا باشیم.

ابراهیم عباس پور با بیان تقدیر و تشکر و پاسداست تلاش های شبانه روزی همه اصحاب رسانه افزود: شما خبرنگاران سفیران آگاهی بخشی و اطلاع رسانی در جامعه هستید و ما شما را هرگز فراموش نمی کنیم و در حوزه خبر آرزوی موفقیت برای همه شما از خداوند متعال خواستاریم.

کارشناس آموزش و پژوهش و تحقیق کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی نیز با ابراز خرسندی از حضور در جمع خبرنگاران شهرستان شیروان گفت: رسالت شما خبرنگاران عزیز رسالت پیامبراکرم(ص) و سعه صدر و رفتار و منش شما نیز برگرفته از رفتار و منش ایشان است.

امین عامری پور شهرستان شیروان را جزو شهرستان های پیشرو در عرصه اطلاع رسانی در سطح استان اعلام نمود و افزود: پیشرفت های کانون های مساجد را مدیون زحمات شما خبرنگاران هستیم.

وی از اجرای طرح سه شنبه های تکریم به عنوان یکی از برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد عنوان نمود و از برادر خبرنگار شهید محمد رضا امانی(میثم) به نمایندگی از خانواده این شهید با اهدای لوح سپاس و هدیه تجلیل نمود.

لازم به یادآوری است که شهید گرانقدر محمد رضا امانی در مردادماه سال 1347در شهرستان شیروان به دنیا آمد و با عضویت در نیروی مقاومت بسیج، در 14 سالگی عازم جبهه های نبرد حق علیه باطل گشت و با حضور مستمر در جبهه ها ابتدا به صورت رزمنده بسیجی و از 16 سالگی با عنوان خبرنگار و گزارشگر به حماسه آفرینی و ثبت تصاویر و لحظه های زیبا و تاریخی از دفاع مقدس پرداخت و در 18 سالگی در کربلای شلمچه به کاروان شهیدان پیوست.

دراین آیین تجدید میثاق که همراه با عطرافشانی بود آقایان مجتبی بهاری کارشناس امور مالی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی، محمد جانعلی زاده پیشکسوت و گزارشگر صدا و سیما و رئیس انجمن خبرنگاران، امان الله جعفرزاده از اصحاب فرهنگ و هنر و معین برنامه های فرهنگی و هنری و مدیر مؤسسه فرهنگی و هنری چند منظوره مزگین و جمعی از اصحاب رسانه شهرستان شیروان حضور داشتند.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار