نشست دبیرخانه کشوری گروه آموزشی مشاوران

تهران (پانا) - محمد مصطفوی، معاون اداره کل مشاوره و امورتربیتی وزارت آموزش و پرورش، از لزوم بازنگری در شرح وظایف مشاوران در ایام کرونا خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۴۷۸۹
لینک کوتاه کپی شد
نشست دبیرخانه کشوری گروه آموزشی مشاوران

عزیزاله بابلی، رئیس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی شهر تهران از برگزاری نشستی به منظور هماهنگی اعضای دبیرخانه کشوری گروه آموزشی مشاوران در سالن کنفرانس اداره کل آموزش و پرورش تهران خبرداد.

در این نشست محمد مصطفوی، معاون اداره کل مشاوره و امورتربیتی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به لزوم تعریف شرح وظایف جدید مشاوران مدارس در ایام کرونا، خواستار ارائه راهکارهای تسهیل­ کننده خدمات مشاوره ­ای و روان­شناختی به دانش­ آموزان و والدین توسط دبیرخانه کشوری شد.

همچنین بررسی شرح وظایف مشاوران، اهمیت وظایف و اولویت­ بندی فعالیت ­ها، طبقه­ بندی مسائل و مشکلات دانش­ آموزان و والدین در مقاطع مختلف، تبیین طرح نماد به عنوان برنامه جامع ملی در راستای تسهیل فعالیت­ های مشاوران در مدارس، هسته ها و مراکز مشاوره، از تأکیدات وی بود.

در این نشست، مجتبی ولی­ پوری، معاونت پرورشی و فرهنگی شهر تهران، ارائه برنامه جامع عملیاتی و اجرایی برای مشاوران مدارس کل کشور توسط دبیرخانه کشوری را تشریح کرد. همکاری دبیرخانه گروه آموزشی مشاوران با دبیرخانه درس تفکر و سبک زندگی، لزوم تدوین طرح درس های غنی و کیفیت ­بخشی به یاددهی و یادگیری درس مذکور از تاکیدات وی بود.

شایان توجه است مسؤلیت دبیرخانه کشوری گروه آموزشی مشاوران کشور به اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی شهر تهران واگذار شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار