معزی: تحریم هم نمی‌تواند میل به پیشرو بودن را سرکوب کند

تهران (پانا) - معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهوری در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: آنچه بر غرور و امید شرکت‌های نوپای دانش بنیان و همچنین مراکز بزرگ و شناخته‌ شده این عرصه می‌افزاید تکاپویی است که در زیر سایه‌ سنگین تحریم انجام می‌شود، اینکه تحریم هم نمی‌تواند میل به پیشرو بودن را سرکوب کند.

کد مطلب: ۱۱۱۴۷۵۱
لینک کوتاه کپی شد
معزی: تحریم هم نمی‌تواند میل به پیشرو بودن را سرکوب کند

علیرضا معزی روز سه شنبه در حساب کاربری خود در توییتر خاطرنشان کرد: امروز رییس‌ جمهوری از نقش‌آفرینان عرصه‌ تولید دارو و واکسن میزبانی کرد؛ عرصه‌ای که اینک میدان تلاش بی‌وقفه‌ بخش خصوصی، شرکت‌های نوپای دانش بنیان و همچنین مراکز بزرگ و شناخته‌شده این عرصه است.

معزی افزود: میهمانان رییس‌ جمهوری از پیشرفت‌های قابل توجهی سخن گفتند؛ پیشرفت‌هایی که متکی به سرمایه‌گذاری مؤثر دولت در زیرساخت‌های مرتبط با تولید واکسن و همچنین پویایی و اثربخشی شرکت‌های دانش بنیان پرشماری است که در سال‌های اخیر آغاز به کار کرده‌اند.

وی تاکید کرد: آنچه از همه چیز الهام‌بخش‌تر است و امیدآفرین‌تر، اعتماد به نفس غرورانگیز آنهاست آن هم در تلاشی همپای کشورهای پرسابقه در تولید واکسن. اما آنچه بر این غرور و امید می‌افزاید تکاپویی است که در زیر سایه‌ سنگین تحریم انجام می‌شود، اینکه تحریم هم نمی‌تواند میل به پیشرو بودن را سرکوب کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار