واعظی: «مدرس خیابانی» در دو بخش بازرگانی و صنعت متخصص است

تهران (پانا) - رییس دفتر رییس جمهوری «سلامت، جوانی، پرکاری، متدین و انقلابی بودن» را از ویژگی‌های «حسین مدرس خیابانی» دانست و گفت: او به این دلیل که در هر دو بخش بازرگانی و صنعت فعال بوده و متخصص است برای وزارت صنعت، معدن و تجارت به مجلس شورای اسلامی معرفی شده است.

کد مطلب: ۱۱۱۴۷۱۲
لینک کوتاه کپی شد
واعظی: «مدرس خیابانی» در دو بخش بازرگانی و صنعت متخصص است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، «محمود واعظی» با تشکر از زحمات مسئولان و مدیران در رده‌های مختلف وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین مدیران صنعت خودرور کشور، گفت: باید از زحمات حسین مدرس خیابانی که در دو جایگاه مدیریتی که داشته اند نیز قدردانی کنم.

رییس دفتر رییس جمهوری با بیان اینکه مدرس خیابانی در جایگاه قائم مقام در امور بازرگانی وزارت صمت نقش تعیین کننده‌ای در ارتباط با بازار داشت، تصریح کرد: او زمانی در مرحله جدید به این وزارتخانه وارد شد که عملا به دلایل مختلف قیمت‌ها در بازار به نوعی رها شده بود که با آمدن وی و شکل دادن ستاد تنظیم بازار به نوعی وضعیت را به خوبی سامان‌دهی کرد.

واعظی افزود: از طرفی وی هم در بخش بازرگانی فعال بود و هم اینکه بعد از اینکه از وزارت بازگانی بیرون رفتند در بخش صنعت فعال شدند. در حدود ۱۲ تا ۱۳ سال در بخش بازرگانی و ۱۰ تا ۱۱ سال نیز در بخش صنعت فعالیت کرده است و زمانی که به عنوان سرپرست وزارت صمت فعالیت خود را آغاز کرد با انگیزه و انرژی بالا به مشکلات این وزارتخانه رسیدگی کرد.

رییس دفتر رییس جمهوری با اشاره به بررسی رزومه افراد مختلف برای معرفی به رییس جمهوری برای گزینه پیشنهادی وزارت صمت، گفت: «جوان بودن، پرکار بودن و سلامت بودن» از ویژگی‌های مهم حسین مدرس خیابانی است که باعث شد وی را برای این سمت به رییس جمهوری معرفی کنیم.

رییس دفتر رییس جمهوری «متدین بودن و انقلابی بودن» را از ویژگی‌های مدرس خیابانی عنوان کرد و افزود: وی در هر جایی که فعالیت کرده جزو مدیران بسیار دست پاک و مدیران سالم بوده است.

واعظی «متخصص بودن» را از مهمترین ویژگی‌های مدرس خیابانی دانست و گفت: ما اکنون و در این موقعیت، برخی مدیران در صنعت تخصص دارند، اما در بازرگانی اشراف ندارند و یا فردی در بخش بازرگانی مسلط است اما در صنعت تخصص ندارد که خوشبختانه وی هم در بازرگانی و هم در صنعت متخصص است.

رییس دفتر رییس جمهوری با بیان اینکه موقعیت سرپرست با وزیر در وزارتخانه برای تصمیم گیری بسیار متفاوت است، اظهار داشت: مدرس خیابانی در سه ماه گذشته در وزارت صمت عملکرد خوبی داشته است که گزارش‌هایی که از بخش‌ها و صنایع مختلف از استان‌ها دریافت کرده‌ایم رضایتمندی خوبی بوجود آمده است.

واعظی ابراز امیدواری کرد که نمایندگان مجلس روز چهارشنبه (۲۲ مرداد ۹۹) با آرای بالا، حسین مدرس خیابانی را تایید کنند تا وی بتواند در ادامه راه با قوت، وزارتخانه بزرگ و مهم صنعت، معدن و تجارت را اداره کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، حسین مدرس خیابانی به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت به مجلس شورای اسلامی معرفی کرده است و جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی فردا -چهارشنبه ۲۲ مردادماه- در صحن مجلس برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار