تانک‌های اسرائیلی وارد مرزهای جنوبی لبنان شدند

تهران (پانا) - سه دستگاه تانک ارتش رژیم صهیونیستی امروز (سه‌شنبه) از محوطه فنی واقع در شهرک جنوبی میس الجبل در خط آبی (مرز تعیین شده از سوی سازمان ملل میان لبنان و اراضی اشغالی) در مرزهای جنوبی لبنان عبور کردند.

کد مطلب: ۱۱۱۴۶۷۴
لینک کوتاه کپی شد
تانک‌های اسرائیلی وارد مرزهای جنوبی لبنان شدند

به گزارش ایسنا از سایت روزنامه النهار لبنان، دو تانک متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی محوطه فنی واقع در مرزهای میان شهرک میس الجبل و اراضی اشغالی فلسطین را نقض کرده و در منطقه مورد اختلاف دو طرف در "کروم الشراقی" واقع در غرب این شهرک توقف کردند.

این سایت در ادامه گزارش داد، تانک سوم نیز وارد محوطه شده و در مسیر نظامی روبروی منطقه توقف کرد، نیروهای اسرائیلی یک بمب فسفری آتش‌زا را پرتاب کردند که موجب آتش‌سوزی در منطقه مورد اختلاف واقع در حد فاصل محوطه فنی و خط آبی شد و در ادامه دو تانک به سمت محوطه فنی در منطقه کروم الشراقی واقع در میس الجبل عقب‌نشینی کردند.

بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی عصر دوشنبه ضمن هشدار نسبت به پیامدهای خطرناک آغاز هرگونه جنگ جدید میان اسرائیل و حزب‌الله لبنان مدعی شد: "اسرائیل -اگر مجبور شود- هرگز در ورود به هرگونه نبرد دیگری در لبنان تعلل نخواهد کرد".

همچنین روون ریولین، رئیس این رژیم مدعی شد: رویکرد اسرائیل بر جنگ با لبنان مبتنی نیست اما با توجه به تنش‌های موجود مرزهای شمالی برای مقابله با تمامی احتمالات و سناریوها کاملا آماده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار