داور بخش هنرهای دستی و تجسمی سی و هشتمین جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزان سراسر کشور:

فضای مجازی از ظرفیت های بسیار بالایی برخودار است

تهران(پانا)-داور بخش هنرهای دستی و تجسمی سی و هشتمین جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزان سراسر کشور معتقد است ارتباط مجازی می تواند مبنای ارسال اطلاعات یکدست و جامع را برای دانش آموزان فراهم کند.

کد مطلب: ۱۱۱۴۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد
فضای مجازی از ظرفیت های بسیار بالایی برخودار است

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران،احسان قنبری فرد، داور با اشاره به ارزیابی غیرحضوری آثار در جشنواره امسال گفت: برگزاری مسابقات به شکل غیر حضوری به دلیل عدم تجربه کافی در این زمینه قطعا با نقص هایی روبروست که هر چه پیشتر برویم بهتر می توانیم بر اشکالات و ایرادات موجود مسلط شده و آنها را برطرف کنیم.

او با اشاره به اینکه آموزش نقش اساسی در پیشرفت دانش آموزان ایفا می کند اظهار کرد: به صورت خاص در رشته عکاسی نیازمند آموزش های خاصی هستیم که هم باید به دانش آموزان داده شود و هم به مدرسین این رشته، تا بتوانیم به صورت جامع به نتیجه لازم برسیم.

قنبری فرد با تاکید بر اینکه نقش برگزاری مسابقات فرهنگی هنری در رشد و پیشرفت دانش آموزان اظهار کرد: مهم ترین ویژگی برگزاری این مسابقات این است که دانش آموزان یک ارزیابی کلی از وضعیت خود در سطح کشور می شوند و برگزاری کارگاه های آموزشی در کنار این جشنواره قطعا می تواند در رشد آنها و تغییر سرنوشت‌شان موثر باشد.

قنبری فرد با اشاره به اینکه با برگزاری حضوری این مسابقات در سال های آتی نباید امکانات فضای مجازی را از دست بدهیم خاطر نشان کرد: فضای مجازی از ظرفیتهای بسیار بالایی برخوردار است که می توانیم بهترین اطلاعات را در کم ترین زمان ممکن به دورترین نقاط کشور مخابره کنیم و به دانش آموزان مناطق محروم که از اساتید بزرگ کم بهره هستند، در این راستا کمک کنیم و به اهداف عدالت آموزشی نزدیک تر شویم.

احسان قنبری فرد، فارغ التحصیل رشته عکاسی است و ترجمه دو کتاب در زمینه ترکیب بندی و نوردهی، تدریس در دانشگاه و داوری جشنواره های مختلف فرهنگی و هنری در کارنامه وی به چشم می خورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار