عملکرد مثبت مدرس خیابانی در وزارت صمت گواه شایستگی اوست

تهران (پانا) - نائب رئیس اول اتاق اصناف ایران می‌گوید یقینا انتخاب آقای مدرس خیابانی برای وزارت صمت انتخاب هوشمندانه ای بود و عملکرد مثبت مدرس خیابانی در وزارت صمت گواه شایستگی ایشان است .

کد مطلب: ۱۱۱۴۵۷۹
لینک کوتاه کپی شد
عملکرد مثبت مدرس خیابانی در وزارت صمت گواه شایستگی اوست

به گزارش اتاق اصناف ایران، جلال‌الدین محمدشکریه اظهار کرد: در طی مدتی که آقای مدرس خیابانی قائم مقام وزارت صمت بودند عملکرد و ارتباط بسیار خوبی با بخش خصوصی داشتند و از زمانی که به عنوان سرپرست وزارت صمت نیز انتخاب شدند مسیر درست را طی کردند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر عرصه اقتصاد به عنوان مهمترین و اثرگذارترین بخش کشور بوده و از اهمیت بالایی برخودار است و کسی که عهده دار مسئولیت مهمترین وزارتخانه اقتصادی، صنعتی و تجاری کشور می‌شود باید از پتانسیل و ظرفیت‌های لازم برخودار باشد و به عقیده اینجانب دولت بهترین معرفی را داشته است.

شکریه افزود: آقای مدرس خیابانی تمامی مدارج علمی و کاری‌شان را به صورت پلکانی طی کردند و حسن‌های برجسته‌ای دارند و با تجربه و پشتکار مراحل مدیریتی را پشت سرگذاشته و به این مرحله رسیده‌اند.

نائب رئیس اول اتاق اصناف ایران تاکید کرد: ایشان عملکرد مثبت و موفقی در تقویت بخش خصوصی داشتند و مدت‌ها در این حوزه فعالیت کردند و نسبت به مشکلات و آلام بخش خصوصی کاملا واقف هستند و در این مدت نیز از نقطه نظرات اصناف با حضور در جلسات کارشناسی استفاده کردند.

شکریه افزود: در حال حاضر وزیر پیشنهادی دولت بهترین گزینه است و امیدواریم نمایندگان مجلس شورای اسلامی با برنامه ریزی و بررسی‌های لازم به نتیجه برسند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار