نشست خبری مدیر آموزش و پرورش کاشمر و معاونین با اصحاب رسانه برگزار شد

کاشمر(پانا)-نشست خبری مدیر آموزش و پرورش و معاونین کاشمر با حضور اصحاب رسانه در خانه معلم شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۴۴۳۸
لینک کوتاه کپی شد
نشست خبری مدیر آموزش و پرورش کاشمر و معاونین  با اصحاب رسانه   برگزار شد

علی طاهریان مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشمر در این جلسه گفت: من از همه زحماتی که خبرنگاران در این جایگاه علمی می کنند تقدیر و تشکر می کنم و ما با برگزاری این نشست پاسخگویی به سوالات شما هستیم.

او در پاسخگویی به سوالات خبرنگاران گفت: سال تحصیلی جدید از 15 شهریور ماه با سه سناریو آغاز می شود که می توان گفت اگر شهرستان سفید باشد کلاس ها به طور عادی اجرا می شود و نیز ارگ از طرف ستاد مقابله با کرونا زرد اعلام شود کلاس ها به طور گروهی به مدرسه می روند و اگر قرمز اعلام شود کلاس ها در شبکه مجازی شاد برگزار می شود.

طاهریان گفت :امسال 15 کلاس به کلاس های فیزیکی مدارس اضافه می شود و انشالله در مهرماه امسال مدرسه ای با ظرفیت 12 کلاس به بهربرداری می رسد و همچنین ما 32 پروژه در درست اقدام داریم .

او در همین رابطه ادامه داد: استخر دانش آموزی کاشمر با کمک خیر آقای خانی در سال بعد به بهربرداری می رسد، همچنین هنرستان خانی در بلوار شاهد مراحل نقشه کشی ها و خرید میلگرد انجام شده است که سهم خیر 2 میلیارد تومان است.

حسن رمضانی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کاشمر در حاشیه این جلسه گفت: مسابقات پیشتازان و مسابقات هنری در صورت اعلام وضعیت سفید در مدرسه برگزار می شود و اگر این چنین نبود مسابقات به طور مجازی با برنامه ریزی های مناسب اجرا می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار