کاهش 50 درصدی بیماران سرپایی و بستری کرونایی ها در بیمارستان بوعلی زاهدان

زاهدان (پانا) _ رئیس بیمارستان بوعلی زاهدان از کاهش 50 درصدی میزان مراجعات بیماران بصورت سرپایی و بستری کرونا در بیمارستان بوعلی زاهدان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۴۳۵۲
لینک کوتاه کپی شد
کاهش 50 درصدی بیماران سرپایی و بستری کرونایی ها در بیمارستان بوعلی زاهدان

شهاب الدین مشایی رئیس بیمارستان بوعلی زاهدان با بیان این مطلب که تلاش های شبانه روزی کادر بهداشت و درمان برای مهار کرونا ادامه دارد خاطر نشان کرد: تعیین کننده وضعیت موجود مردم هستند که اگر رعایت کنند قطعا شاهد به اضمحلال رفتن بیماری خواهیم بود و با اندکی غفلت نیز باز مجددا شاهد اوج گرفتن این بیماری خواهیم بود.
او با اشاره به این مطلب که در بحران کرونا شاهد روزهای پر فراز و نشیبی در زمینه ارائه خدمات درمانی به بیماران بودیم ادامه داد: خوشبختانه در حال حاضر 50 درصد تخت های بیمارستانی بوعلی خالی است و تاکید کرد تمامی بیمارانی که در بخش های مراقبت های ویژه بستری هستند نیز بیماران بدحال هستند.
او افزود: از جمع 85 تخت بیمارستانی در بیمارستان بوعلی زاهدان در حال حاضر 42 بیمار بستری داریم(28 بیمار مثبت و 14 بیمار مشکوک) هستند.
مشائی از مردم خواست: استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و کاهش ترددهای غیر ضروری را جدی بگیرند زیرا با اندکی غفلت شاهد موج جدیدی از این بیماری خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار