فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان:

رسانه‌ها در خط مقدم جنگ نرم با دشمن قرار دارند

تجلیل از مسئول خبرگزاری پانا استان سمنان توسط فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان

سمنان (پانا) - فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: خبرنگاران افسران جنگ نرم بوده و رسانه‌ها در خط مقدم جنگ برابر دشمنان قرار دارند.

کد مطلب: ۱۱۱۴۳۱۵
لینک کوتاه کپی شد
رسانه‌ها در خط مقدم جنگ نرم با دشمن قرار دارند

سردار حمید دامغانی، در دیدار با مسئول خبرگزاری پانا استان سمنان به مناسبت روز خبرنگار، ضمن تجلیل از زحمات ایشان، با عنوان این مطلب که نقش رسانه‌ها در مقابله با جنگ نرم دشمن بسیار مهم است، افزود: یک‌صدایی و همراهی رسانه‌ها در این عرصه ضروری است؛ چرا که همه آنها با هر گرایشی اصول مشترکی دارند.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها در مقابله با جنگ نرم دشمن نقش اساسی دارند، اظهار داشت: امروز مهم ترین ابزار دشمنان اعم از گروهک‌های ضدانقلاب و دشمنان خارجی در همه حوزه‌ها از جمله اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، ابزار رسانه‌ای است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه هم اکنون ما در جنگ ترکیبی هوشمند با دشمن قرار داریم، افزود: این جنگ، الزامات مقابله ای مخصوص خودش را میخواهد و نیاز به هم افزایی حداکثری، برنامه ریزی هوشمندانه، مقابله با تهدیدات دشمن و عبور از شرایط فعلی در داخل کشور دارد که در این وضعیت، رسانه ها نقش بی نظیر و غیرقابل انکاری رو دارند.

سردار دامغانی، ضمن تاکید بر این مطلب که نقش اصلی را در حوزه جنگ شناختی، رسانه ها دارند، گفت: دشمن با توجه به مشکلات و مسائل داخلی و فعلی کشورمان از جمله معیشتی و ... ، با امپراطوری رسانه ای و هجمه رسانه ای، این فشارها را به لحاظ روانی، چندبرابر کرده تا پله های ناامیدی و القای سیاه نمایی و القای بن بست در کشور را وارد افکار عمومی کند.

وی با بیان اینکه کشور به وحدت حداکثری و تجمیع ظرفیت‌ها نیاز دارد، افزود: در چنین شرایطی باید خبرنگاران و رسانه‌ها امید را به جامعه تزریق کنند؛ چرا که مقام معظم رهبری نیز در بیانیه گام دوم انقلاب، اشاره کردند که ویژه ترین جهاد ما، شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن و تزریق امید به جامعه است. به همین منظور، محاصره تبلیغاتی دشمن، کار اصلی رسانه های داخلی است و باید در طی آن، یک تصویر واقعی از حقایق انقلاب اسلامی، وضعیت فعلی کشورمان و ظرفیت هایی که داریم را به مردم و افکار عمومی نشان دهند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان، با بیان اینکه دشمن از سال های گذشته، سرمایه گذاری زیادی برای قشر نوجوان و جوان کرده تا بتواند انقطاع نسلی را در آنان رقم زده و بتواند آنان را از ارزش های انقلاب و نظام، جدا کند، خاطرنشان کرد: بهترین بستری که به کمک آن می توان با فعالیت دشمن مقابله کرد، بستر مدارس و تشکل های دانش آموزی است.

سردار دامغانی تصریح کرد: بهترین مجموعه ها در شرایط فعلی، همین تشکل های دانش آموزی هستند که می توانند نقش قوی را ایفا کرده و مکمل نقش پرورشی و تربیتی در کنار آموزش و پرورش باشند؛ چرا که اصلاح بینش، رفتار و منش دانش آموزان، وظیفه اصلی تشکل های دانش آموزی است که می توانند در کنار آن، نسل نوجوان و جوان را از ارزش های انقلاب و ارزش های اسلام ناب ما که این دو با هم، همپوشانی دارند، تعمیق ببخشند.

گفتنی است؛ فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان، در پایان این دیدار با اهدای شاخه گل از مسئول خبرگزاری پانا استان سمنان تجلیل کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار