مدیر دانش آموزی استان کردستان خبر داد:

اعضای مجلس و شورای دانش‌آموزی استان مشخص شدند

سنندج(پانا)-مدیر دانش آموزی کردستان اعلام کرد با برگزاری مرحله استانی دهمین دوره انتخابات مجلس دانش‌آموزی که به صورت مجازی برگزار شد؛ اعضای مجلس و شورای دانش‌آموزی استان مشخص شدند.

کد مطلب: ۱۱۱۴۲۹۷
لینک کوتاه کپی شد
اعضای مجلس و شورای دانش‌آموزی استان مشخص شدند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، احمد عبدالهی با اعلام این خبر گفت: در این انتخابات سهمیه مجلس دانش آموزی استان 2 نفر پسر و 2 نفر دختر و سهمیه شورای دانش آموزی استان7نفر دختر و 7 نفر پسر بود و ۲ نفر هم به صورت علی البدل انتخاب شدند.

عبداللهی خاطرنشان کرد: تایید نهایی 4 نفر نماینده مجلس دانش آموزی استان منوط به تایید نهایی و صدور اعتبارنامه نامبردگان از جانب سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران( دبیرخانه مجلسی دانش آموزی) بوده و در صورت تشخیص عدم واجد الشرایط بودن هر کدام از نامبردگان به ترتیب از میان اعضای برگزیده شورای دانش آموزی استان و دارای شرایط معرفی می شود.

وی ادامه داد: دهمین دوره مجلس و بیست‌ویکمین دوره شورای دانش‌آموزی کردستان 15 مردادماه 99 به صورت مجازی و آنلاین از طریق سامانه انتخابات الکترونیکی برگزار شد و دانش‌آموزان عضو شوراهای دانش‌آموزی شهرستان و مناطق رأی‌های خود را به ثبت رساندند.

مدیر دانش آموزی کردستان با بیان اینکه انتخابات مجلس دانش‌آموزی هر دو سال یک‌بار انجام می‌شود؛ گفت: اعضای شورای دانش‌آموزی استان از میان منتخبان شهرستان‌ها انتخاب و به عنوان مشاوران دانش‌آموزی مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها فعالیت می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار