معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

رعایت و اجرای پروتکل‌های بهداشتی در اولویت کار مدارس قرار می‌گیرد

کرمانشاه (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمانشاه اعلام کرد رعایت و اجرای پروتکل‌های بهداشتی در اولویت کار مدارس قرار می‌گیرد.

کد مطلب: ۱۱۱۴۲۹۴
لینک کوتاه کپی شد
رعایت و اجرای پروتکل‌های بهداشتی در اولویت کار مدارس قرار می‌گیرد

ماشاء‌الله پروین گفت: پروژه مهر از طرح‌های موفق آموزش و پرورش است که با هدف کیفیت بخشی آموزشی و ارائه خدمات تربیتی به تمامی دانش‌آموزان، هماهنگی بیشتر جهت ارائه خدمات در شرایط حساس و همچنین برنامه‌ریزی جهت بازگشایی مطلوب مدارس در تابستان هر سال کلید می‌خورد.

وی افزود: در پروژه مهر99 با توجه به شرایط خاص پیش آمده و شیوع بیماری کرونا سه کارگروه ایمنی و سلامت، انتخاب و انتصاب مدیران و نیز فضای مجازی به کمیته‌های قبلی اضافه شده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اظهار کرد: باتوجه به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مدارس استان از 15 شهریورماه فعالیت خود را آغاز می‌کنند و اولویت اصلی این معاونت ایمن سازی و بهبود وضعیت بهداشتی مدارس در آغاز سال تحصیلی پیش رو است.

پروین خاطرنشان کرد: بررسی وضعیت جسمانی دانش‌آموزان، آموزش‌های مجازی در راستای پیشگیری از بیماری کرونا، فاصله‌گذاری اجتماعی، رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و مواد شوینده دست را می‌توان از مهم‌ترین فعالیت کارگروه ایمنی و سلامت در ایام بازگشایی مدارس نام برد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار