تقدیر از قهرمانان و شهدای سلامت در«سلفی ۲۰»

تهران (پانا) - نخستین جشنواره فیلم کوتاه «سلفی ۲۰» از قهرمانان و شهدای سلامت در مبارزه علیه کرونا تقدیر می کند و تیزر فراخوان آن با صدای علیرضا زحمتکش منتشر شده است.

کد مطلب: ۱۱۱۴۲۷۵
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از قهرمانان و شهدای سلامت در«سلفی ۲۰»

به گزارش روابط عمومی جشنواره فیلم کوتاه «سلفی ۲۰»، دبیرخانه این رویداد سینمایی تا ۲۰ شهریور ۹۹ پذیرای آثار فیلمسازان حرفه ای و مردمی است.

نخستین جشنواره فیلم کوتاه «سلفی ۲۰» در بخش های فیلم کوتاه داستانی، مستند، موشن گرافیک و فوتورمان، بخش ویژه فیلم سلفی، فیلم با موضوع تقدیر از قهرمانان و شهدای سلامت، فیلم با موضوع ملی(جایزه ویژه دبیر)، بهترین فیلم از نگاه تماشاگران و جایزه ویژه نگاه خلاق، آثار حداکثر سه دقیقه ای را از علاقه مندان دریافت می کند.

این جشنواره آنلاین همچنین موضوعاتی از جمله همزیستی با کرونا و تاثیر شیوع آن بر ابعاد و شئون مختلف زندگی اجتماعی از جمله شهر، جامعه، تنهایی انسان معاصر، محیط زیست، سیاست، اقتصاد، عدم خشونت علیه کودکان و زنان، فضای مجازی و... را شامل می شود.

حبیب ایل بیگی، محمدجواد حق شناس، مهرداد خوشبخت، مرجان ریاحی، افشین هاشمی و مریم دوستی، اعضای شورای سیاستگذاری این رویداد هستند.

جزییات و اخبار این رویداد که به همت شهرداری تهران و سامانه هاشور برگزار می شود، در سایت جشنواره به نشانی w.selfie20shortfilmfestival.com قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار