به مناسبت ۲۶ مردادماه؛

مسابقه دانش آموزی " صابران راست قامت " در استان سمنان برگزار می شود

سمنان (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان خبر داد مسابقه بزرگ دانش آموزی " صابران راست قامت " به‌مناسبت 26 مردادماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در استان سمنان برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۱۱۴۲۶۴
لینک کوتاه کپی شد
مسابقه دانش آموزی " صابران راست قامت " در استان سمنان برگزار می شود

اسحاق اکبری در گفت و گو با پانا، با بیان اینکه مسابقه بزرگ دانش آموزی " صابران راست قامت " با همکاری خبرگزاری پانا استان سمنان، سازمان دانش آموزی استان سمنان و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان برگزار خواهد شد، گفت: آزادگان، افتخار و کارنامه درخشان ملت ایران هستند و یکی از بهترین برگ های زرین تاریخ به شمار آمده و همواره رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم به آنها فخر می ورزند.

وی هدف از برگزاری این مسابقه را نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش آموزان اعلام کرد و گفت: یکی از نیازهای امروز، آشنا کردن نسل جدید با مهم ترین شاخصه های آزادگان از جمله دفاع از اعتقادات و باورهای عمیق دین این مردم و تمامیت ارضی کشور که توانسته هویت و حریم خود را حفظ کنند، است که در این مسابقه به دنبال دست یابی به این هدف هستیم.

رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان، از آزادگان به عنوان میراث‌های ارزشمند کشور یاد کرد و ادامه داد: یک دسته از مجاهدین فی سبیل الله، آزادگان سرافرازی هستند که برای دفاع از آرمان های انقلاب و امام راحل(ره) به نبرد حق علیه باطل رفته اند و اگر چه آزادگان از قافله شهدا جا مانده اند ولی در غربت، سخت ترین شکنجه ها را تحمل کرده اند و از دین اسلام و انقلاب اسلامی مظلومانه دفاع کردند.

وی با عنوان این مطلب که نگاه هنری به موضوعاتی از قبیل ایثار و شهادت، آزادگان می تواند بیشتر تاثیرگذار باشد، خاطرنشان کرد: کلیه دانش آموزان می توانند به عنوان شرکت کننده، استعدادهای خود را در این مسابقه ارائه و در معرض دید دیگر مخاطبان قرار دهند.

رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان، افزود: دانش آموزان عزیز می توانند حداکثر تا 25 مردادماه 99 ، اثر گروهی یا فردی خود را در انواع رشته های شعرخوانی، قصه گویی، مجری گری، عکاسی، انشاءنویسی، کلیپ کوتاه، فیلم، پادکست، نقاشی، پوستر و اینفوگرافی با موضوع بررسی و یادآوری خاطرات ایام اسارت و عکس های ورود آزادگان استان سمنان به میهن اسلامی برای ما ارسال کنند.

لازم به ذکر است؛ زمان فیلم ها و کلیپ های ارسالی حداکثر 5 دقیقه در نظر گرفته شود. البته گفتنی است کلیه آثار ارسالی اگر با علائم تشکیلاتی همچون دستمال گردن، ارائه منش های تشکیلاتی، فریادهای شادی و ... همراه باشد و یا توسط فرزندان شهداء، ایثارگران، جانبازان و اسرا ارائه شود، امتیاز مثبت برای آنها لحاظ می شود.

گفتنی است؛ شرکت کنندگان موظف هستند در کپشن آثار ارسالی، ضمن معرفی خود یا گروه (ذکر نام شخص یا گروه به همراه نام مدرسه، شهرستان و شماره تماس کافیست) این جمله را ذکر نمایند من/ ما این ویدئو را برای مسابقه دانش آموزی "صابران راست قامت"، به آیدی PanaSemnan98@ در پیام رسان های تلگرام، ایتا و سروش، ارسال کرده و انتشار آن بلامانع است.

در پایان خاطرنشان می شود: کلیه آثار قابل برگزیده، در کانال و سایت خبرگزاری پانا استان سمنان منتشر شده و به نفرات برتر نیز جوایزی اهدا می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار