در بردخون

برنامه عملیاتی آموزش و پرورش منطقه بردخون ابلاغ شد

بردخون(پانا)_رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت برنامه ها، سیاست ها و فعالیت های سند تحول بنیادین به مدارس بردخون ابلاغ شد .

کد مطلب: ۱۱۱۴۲۴۸
لینک کوتاه کپی شد
برنامه عملیاتی آموزش و پرورش  منطقه بردخون ابلاغ شد

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون، ظهیر محمودی در نشست کمیته های ستاد تحول بنیادین آموزش و پرورش منطقه بردخون اظهار کرد: رسالت خطیر و سترگ آموزش و پرورش تربیت نیروی انسانی خلاق، فکور و اندیشمندی است که آگاهانه، آزادانه، شجاعانه و فداکارانه برای تکوین و تعالی اخلاقی خود و دستیابی به مرتبه‌ای از حیات طیبه تلاش می‌کنند و به رعایت احکام و مناسک دین و موازین اخلاقی مقید هستند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون افزود: بدون شک تحقق این موضوع مهم نیازمند تلاش همه‌جانبه و همکاری و همدلی عوامل مؤثر در فرایند تعلیم و تربیت یعنی مربیان، خانواده‌ها و سایر نهادهای دولتی و اجتماعی است.

وی اضافه کرد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بر ارتقای جایگاه خانواده و نقش تربیتی آن، هم‌چنین تقویت و نهادینه‌سازی مسئولیت‌پذیری و مشارکت اثربخش آن با نظام تعلیم و تربیت، تأکید فراوان دارد.

محمودی ادامه داد: با تقویت همدلی و همراهی خانه و مدرسه و تلاش و همت جمعی، می توانیم با انتخاب بهترین شیوه در مسیر حیات طیبه و خانواده متعالی گام برداریم و زمینه را برای رشد و بالندگی همه جانبه نظام تعلیم و تربیت کشور هموار کنیم.

دبیر شورای آموزش و پرورش منطقه بردخون با بیان اینکه تحول در آموزش و پرورش موضوع جدیدی نیست، گفت: این موضوع یک بحث مداوم است که سابقه آن از اقدامات قبل از انقلاب تا بعد از انقلاب و تصویب سند تحول، در کتاب سند ملی آموزش و پرورش آمده است.

وی ابراز داشت: از ابتدای تدوین سند تحول بنیادین، کار بر اساس تحول همراه با پژوهش قرار گرفت و با نگاه پژوهش محور به آن پرداخته شود، زیرا این اقدام آغاز راهی تحول آفرین و تعالی محور است.

دبیر برنامه عملیاتی منطقه نیز گفت: تحول در آموزش و پرورش دغدغه همه مسئوولان و مردم بوده است و اجرایی کردن سند بنیادین ملی راهکاری اساسی و مهم برای تحول در دستگاه تعلیم و تربیت است تا شاهد ارتقاء برنامه ها و حرکت رو به جلو باشیم.

حیدر مغدانی افزود: همه دستگاه های اجرایی با همکاری آموزش و پرورش از ثمرات این برنامه بهره مند می شوند و به همین دلیل بهتر است در فرآیند تربیت مشارکت داشته باشند.

او گفت : آموزش و پرورش منطقه بردخون همراه و همگام با سراسر کشور برای تدوین و عملی شدن برنامه تلاش می کند و با تشکیل کمیته های مختلف و مشورت با کارشناسان امر در راستای عملی نمودن آن، اهتمام دارد.

در ادامه دبیران کارگروه ها به بیان نظرات و پیشنهادات خود در زمینه برنامه عملیاتی منطقه پرداختند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار