دستگیری ۲۴۰ سارق و کشف ۷۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرقدس

شهرقدس(پانا)-فرمانده انتظامی شهرستان قدس با اشاره به اجرای طرح «ذوالفقار» در راستای افزایش امنیت اجتماعی عنوان کرد در این طرح ۲۴۰ نفر از سارقان دستگیر و ۷۲ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد.

کد مطلب: ۱۱۱۴۲۳۹
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری ۲۴۰ سارق و کشف ۷۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرقدس

سرهنگ شاهپور فلاحی فرمانده انتظامی شهرستان قدس بیان کرد: در راستای افزایش ضریب امنیت اجتماعی و احساس امنیت برای عموم شهروندان طرح ارتقای امنیت اجتماعی با عنوان ذوالفقار در سطح شهرستان قدس برگزار شد.
او افزود: این طرح به شکل نقطه‌ای و منطقه‌ای در چند نوبت اجرا شد که پس از جمع‌آوری اخبار و اطلاعات مورد نیاز و با هماهنگی با مرجع قضایی و انتظامی، حدود ۲۴۰ نفر از سارقان دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان قدس ادامه داد: در این عملیات تعدادی از اموال سرقت شده از جمله لوازم خانگی، قطعات و محتویات داخل خودرو همچنین ۳۲ دستگاه خودرو و ۱۰ دستگاه موتور سیکلت مسروقه کشف شد.
سرهنگ فلاحی گفت: در اجرای طرح‌های متعدد ۱۸۳ نفر از خرده فروشان موادمخدر و در انهدام باند قاچاقچیان مواد مخدر ۳ نفر دستگیر و طی چند نوبت ۱۷۷ نفر از معتادان متجاهر جمع‌آوری شدند و حدود ۶۴ کیلوگرم انواع موادمخدر توسط عوامل انتظامی شهرستان کشف شد.

او با اشاره به کشفیات در زمینه قاچاق کالا تصریح کرد: حدود ۱۰ میلیارد ریال مواد اولیه ساخت انواع چسب و مواد اولیه خارجی، کشف اقلام خارجی دینام و کمپرسور یخچال‌های بستنی‌ساز به تعداد ۳۰۰ قلم به ارزش تقریبی ۷ میلیارد ریال و ۷۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در این طرح توسط همکاران پلیس آگاهی کشف شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار