اتمام طرح های ملی سال تحصیلی 99-98 حوزه زنان و دختران آموزش و پرورش گلستان

گلستان(پانا)-مشاور امور زنان آموزش و پرورش گلستان از اتمام طرح های ملی حوزه زنان و دختران در سال تحصیلی 99-98خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۴۲۱۳
لینک کوتاه کپی شد
اتمام طرح های ملی سال تحصیلی 99-98 حوزه زنان و دختران آموزش و پرورش گلستان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، ناعمه سادات بنی کمالی مشاور امور زنان آموزش و پرورش استان پیرامون برنامه های ملی و عملکرد مشاور امور زنان آموزش و پرورش استان اظهار کرد: در سال تحصیلی 99-98 با توجه به اعتبار تخصیصی از سوی وزارت آموزش و پرورش و دفتر امور زنان نهاد ریاست جمهوری 4 برنامه ملی در گلستان همزمان با سراسر کشور اجرا شد. در حوزه آموزش زنان فرهنگی استان می توان به برگزاری کارگاه های آموزشی برای زنان سرپرست خانوار و همچنین دوره آموزشی توان افزایی و ارتقاء سطح علمی اشاره داشت.

وی گفت: در حوزه آموزش دختران دانش آموز نیز دو برنامه در دستور کار قرار گرفت، تهیه بسته های آموزشی و بهداشتی مکمل ویژه بلوغ دختران برای 400 دختر دانش آموز با اولویت مدارس کمتر برخوردار و برگزاری دوره آموزشی ویژه والدین این دانش آموزان جهت آشنایی با مسائل دوران بلوغ فرزندانشان از آن جمله است.

بنی کمالی در مورد دومین برنامه در حوزه دختران آموزش و پرورش افزود: آموزش مهارتی برای 1160دانش آموز و والدین آنها و 80 مربی حول محورهای آموزش حقوق شهروندی، آموزش نهادهای مدنی، اجرای طرح ملی تقویت مهارت گفت و گو و آموزش سواد زندگی با محوریت شیوه خوب زیستن از دیگر برنامه های مشاور امور زنان گلستان بوده است که درسال 99-98 اجرا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار