سرپرست فرمانداری دزفول عنوان کرد:

زنگ خطر برای بازگشت دوباره وضعیت بحرانی کرونا در دزفول

دزفول (پانا) - سرپرست فرمانداری ویژه دزفول با اشاره به افزایش مراجعه افراد مبتلا به کرونا به بیمارستان بزرگ دزفول عنوان کرد اگر پروتکل های بهداشتی رعایت نشود، وضعیت بحرانی به این شهرستان بازخواهد گشت.

کد مطلب: ۱۱۱۴۱۹۵
لینک کوتاه کپی شد
زنگ خطر برای بازگشت دوباره وضعیت بحرانی کرونا در دزفول

به گزارش روابط عمومی فرمانداری دزفول، علی فرهمند پور در جلسه ستاد مدیریت کرونا استان خوزستان اظهار کرد: طی دو روز اخیر وضعیت مراجعه افراد مبتلا به کرونا به بیمارستان بزرگ دزفول افزایش یافته است که این امر یک زنگ خطر برای بازگشت دوباره وضعیت بحرانی است.

او با تاکید بر لزوم تشدید رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم، افزود: کرونا تمام نشده است و همچنان به صورت جدی وجود دارد، بنابراین از مردم عاجزانه تقاضا می کنیم که در راستای پایدار ماندن وضعیت سفید، پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول همچنین گفت: در این جلسه اعلام شد که وضعیت مراجعه افراد در چند شهرستان استان از قبیل دزفول، بهبهان و شوشتر افزایش یافته است.

فرهمند پور ادامه داد: در این نشست به عنوان فرماندار دزفول مطالباتی را مطرح کردیم. یکی از این مطالبات تعیین تکلیف وضعیت دانشجوهای رشته پرستاری دانشگاه علوم پزشکی دزفول بود که دوره کارآموزی آنها به دلیل شیوع کرونا متوقف شده بود. از آنجایی که تحصیلات برخی از این دانشجویان رو به اتمام است، دکتر ابول نژادیان قول داد که از هفته آینده این پرستاران کار خود را زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی آغاز کنند.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول نحوه برگزاری مجالس عزاداری ایام محرم و سفر را دیگر دستور کار نشست ستاد کرونای خوزستان عنوان کرد و گفت: مقرر شد آیین های محرم و سفر با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شوند. به زودی دستور العمل ابلاغ خواهد شد و جلسه ای با محوریت سازمان تبلیغات و با حضور هیئت های مذهبی برگزار خواهد شد‌. همچنین مصوب شد که مجالس عزاداری خانگی نیز با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شوند.

فرهمند پور بیان کرد: در خصوص برگزاری آیین های تاسوعا و عاشورا تاکنون دستورالعملی ابلاغ نشده اما اگر وضعیت سفید پایدار بماند این آیین ها برگزار خواهد شد و نحوه و نوع برگزاری نیز از طریق دستورالعمل ها ابلاغ خواهد شد.

او در پایان اذعان کرد: با پیگیری فرمانداری دزفول و به همت صندوق کار آفرینی امید، مقرر شد با اعطای وام به یک هزار و ۱۱۸ تاکسی درون شهری دزفول، برای اولین بار در استان کلیه تاکسی های درون شهری دزفول به دستگاه کارتخوان مجهز شوند تا نگرانی مردم جهت استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی و تاکسی ها بدلیل استفاده از پول نقد، رفع شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار