کمبودی در کالاهای اساسی وجود ندارد

تهران ( پانا) - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران  می‌گوید هیچ گونه کمبودی در زمینه کالاهای اساسی در تهران وجود ندارد و عرضه در بازار به اندازه کافی انجام می شود.

کد مطلب: ۱۱۱۴۱۷۷
لینک کوتاه کپی شد
کمبودی در کالاهای اساسی وجود ندارد

به گزارش مهر، یدالله صادقی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با بیان اینکه هیچ گونه کمبودی در زمینه کالاهای اساسی در تهران وجود ندارد، گفت: در زمینه همه کالاها ظرفیت سازی مناسب انجام شده و در بازار عرضه به اندازه کافی صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه با گران فروشی کالاهای اساسی برخورد جدی می‌کنیم، درباره افزایش قیمت برخی کالاها از جمله مرغ، تصریح کرد: استان تهران جز استان‌های تولید کننده مرغ نیست و هر میزان که مرغ وارد میدان بهمن می‌شود ما در اختیار میادین میوه و تره بار قرار می‌دهیم و این کالا در میادین به قیمت هر کیلوگرم ۱۵ هزار و ۷۵۰ تومان به مردم عرضه می‌شود.

صادقی اضافه کرد: در زمینه عرضه گوشت مرغ مشکلی نداریم و توزیع طبق روال انجام می‌شود و این مسئله در مورد حبوبات نیز صادق است.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه همکاران ما قیمت اجناس را در مراکز عرضه، کنترل کرده و با گران فروشی مقابله می‌کنند، خاطرنشان کرد: ما با گران فروشی برخورد می‌کنیم اما باید بین گرانفروشی و گرانی تمایز قائل شد؛ اگر قیمت یک کالا ناشی از متغیرهای کلان اقتصادی و تورم عمومی افزایش یافته باشد، نمی‌توان به آن عنوان گرانفروشی اطلاق کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار