فعالیت کانون فرهنگی تربیتی میثم در شبکه شاد

تهران(پانا)- شبکه شاد بستر مناسبی برای فعالیت‌های اعضای کانون های فرهنگی تربیتی ایجاد کرده است.

کد مطلب: ۱۱۱۴۱۲۸
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت کانون فرهنگی تربیتی میثم در شبکه شاد

طاهره پورمحمود، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه 17، با اعلام اینکه تعطیلی مدارس به علت شیوع ویروس کرونا، کانون های فرهنگی تربیتی و اوقات فراغت را تعطیل نکرده است گفت: وظیفه تاریخی و ذاتی حوزه معاونت پرورشی، غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان است. براین اساس ما نیز در آموزش و پرورش منطقه 17، جبران تعطیلی‌ها در حوزه اوقات فراغت را از طریق بستر شبکه شاد را در دستور کار خود قرار داده ایم.
پورمحمود در ادامه اظهار داشت: تا کنون برنامه ریزی های خوبی برای تولید محتوا در فعالیتهای فرهنگی، هنری آموزشی و ورزشی انجام شده که این امر با بکارگیری مربیان مجرب و متخصصین در رشته های مختلف صورت پذیرفته است.
وی محور فعالیتهای کانون فرهنگی تربیتی میثم در بستر شبکه شاد را انجمن های 22 گانه دانش آموزی اعلام کرد و اظهار داشت: کانون های فرهنگی تربیتی به عنوان ابزار مهمی در تحقق اهداف و مأموریت‌های پرورشی و تربیتی و آموزشی دانش آموزان نقش مؤثر و بسزایی دارند، برنامه‌ریزی و بهره‌گیری از این فضاها می‌تواند در کشف و هدایت توانمندی‌ها و استعدادهای دانش‌آموزان بسیار مفید بوده واین مراکز با هدف ارائه خدمات به دانش‌آموزان و اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی، ادبی، هنری، ورزشی، اجتماعی، علمی و مهارتی در دوره‌های مختلف تحصیلی تشکیل و راه‌اندازی شده است. بنابراین در این برهه از زمان که امکان حضور حداکثری دانش آموزان درکانون ها مقدور نیست، ما بدنبال آن هستیم تا از طریق بستر شبکه شاد ، فعالیتها را به خانه ها برده و با دانش آموزان با توجه به میزان علاقمندی خود از این فعالیت ها بهره مند شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار