اطلاعیه بنیاد مستضعفان در خصوص ملک دفتر رئیس دولت‌های نهم و دهم

تهران (پانا) - به دنبال انتشار بیانیه دفتر رئیس دولت‌های نهم و دهم در خصوص اعلام آمادگی آن دفتر برای تخلیه ملک در اختیار رئیس‌جمهور سابق، روابط عمومی بنیاد مستضعفان اطلاعیه‌ای صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۴۱۲۵
لینک کوتاه کپی شد
اطلاعیه بنیاد مستضعفان در خصوص ملک دفتر رئیس دولت‌های نهم و دهم

به گزارش بنیاد مستضعفان، در این اطلاعیه آمده است: بنیاد مستضعفان ضمن تشکر از برخورد منطقی و اعلام آمادگی رئیس محترم دولت‌های نهم و دهم جمهوری اسلامی ایران مبنی بر آمادگی تخلیه ملک مربوط به دفتر ایشان واقع در منطقه ولنجک تهران، آماده هر نوع همکاری در این زمینه است که منجر به تأمین منافع مستضعفان خواهد شد.

باتوجه به رویکرد مردمی رئیس محترم دولت‌های نهم و دهم و همچنین نظر به اعلام آمادگی قبلی ایشان در دیدار حضوری با رئیس سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان برای تخلیه یا جابجایی از ملک مذکور، خوشبختانه با صدور اطلاعیه دفتر ایشان، امیدوار به همراهی دکتر محمود احمدی‌نژاد در این مسیر انقلابی شدیم.

پرویز فتاح شب گذشته با حضور در برنامه زنده نگاه یک در پاسخ به سوالی درباره نتیجه خط و نشانی که برای بازپس گیری املاک از دست برخی‌ها گرفته بود گفت: ما بر روی همان حرفی که در روز معارفه زدیم هستیم؛ این موضوع نیز از دانشکده خبر شروع شد تا خبرش به همه برسد و انصافا آن‌ها بزرگواری کردند و بعد از مذاکرات، مهلت گرفتند و دانشکده خبر تحویل ما شد و ما دستبوس آن‌ها هستیم.
رئیس بنیاد مستضعفان افزود: خوشبختانه برخی‌ها به گفته ما برای بازپس دادن و تعیین تکلیف املاک مستضعفان عمل کردند و برخی نصفه نیمه عمل کردند و متاسفانه برخی نیز علی رغم پیگیری‌ها عمل نکرده اند.

همچنین با اشاره به ملک در اختیار آقای خاتمی رئیس جمهور اسبق نیز گفت: این ملک که برای موسسه باران بود قبل از حضور من در بنیاد مستضعفان تخلیه شده بود و بعد از کرونا با همکاری وزارت بهداشت و درمان آنجا را تبدیل به محلی برای قرنطینه بیماران کرونایی کردیم و الان هم در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفته است.

وی با اشاره به لزوم ایجاد ضابطه‌ای برای تامین دفتر کار روسای جمهور سابق بعد از اتمام دوره مسئولیتشان اظهار کرد: همین مساله با آقای احمدی نژاد وجود دارد؛ ایشان در حال حاضر با مجوز، در ملکی به مساحت ۱۸۰۰ متر مربع در منطقه ولنجک هستند که البته اطرافیان ایشان به ما پیغامی دادند که حاضرند به ملکی در منطقه دیگری در مرکز شهر یا پایین شهر نقل مکان کنند. البته ما ملکی با این مشخصات در اختیار نداریم، ولی از روحیه مردمی ایشان انتظار داریم که این ملک به مردم برگردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار