نشست اصحاب رسانه شهرستان ابرکوه با مدیریت آموزش وپرورش

ابرکوه (پانا) - به مناسبت سالگرد شهادت مظلومانه شهید محمود صارمی ، نشستی صمیمی با حضور خبرنگاران شهرستان ابرکوه در محل مدیریت آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۴۱۰۲
لینک کوتاه کپی شد
نشست اصحاب رسانه شهرستان ابرکوه با مدیریت آموزش وپرورش

مدیر آموزش وپرورش ابرکوه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار، رسانه ها و خبرنگاران را رکن چهارم دموکراسی دانست که در خط مقدم مبارزه و نقد کمبودها، نارسایی ها و انعکاس مسائل مهم جامعه هستند.

محمدعلی کریمی سه رکن مشارکت مردم در فرایند اجتماعی، شفافیت و پاسخگو بودن حاکمیت و خبرنگار و مطبوعات را رکن چهارم توسعه ونوعی دموکراسی دانست وخاطر نشان کرد: وظیفه خبرنگاران اطلاع رسانی صرف نیست بلکه بحث تحلیلی رویدادها را مهمتر از اطلاع رسانی دانست.

وی از نقش بسیار موثر حضور خبرنگاران در جامعه هنگامی که بحث مطالبه گری به حق مردم از مسئولین بوجود می آید تقدیر کرد و این اتفاق را موجب پاسخگویی مسئولان در برابر تمامی تصمیمات خود بیان کرد.

در ادامه سید هاشم حسینی خبرنگار صدا و سیما در شهرستان لزوم استقلال و عدم وابستگی خبرنگاران به جریان های خاص و مسئولان را خواستار شد و انعکاس مطالبات مردمی و آگاهی دادن به آنها را مهم ترین هدف در عرصه خبرنگاری دانست.

اکرمی مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش ضمن تبریک این روز، تشکیل شورای رسانه آموزش و پرورش شهرستان را اعلام و بر ضرورت تقویت تعامل بین این اداره و اصحاب رسانه تاکید کرد.

در پایان این نشست نیز با اهدای شاخه گل و هدایایی از زحمات شبانه روزی این عزیزان تقدیر به عمل آمد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار