روابط عمومی حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان خبر داد:

توقیف یک دستگاه بیل مکانیکی و سه کامیون باری در بستر تالاب هامون

زاهدان (پانا) _ رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان زابل گفت: هر گونه برداشت و مداخله فیزیکی در بستر تالاب هامون بعنوان پناهگاه حیات وحش و ذخیره گاه زیست کره ممنوع است.

کد مطلب: ۱۱۱۴۰۹۳
لینک کوتاه کپی شد
توقیف یک دستگاه بیل مکانیکی و سه کامیون باری در بستر تالاب هامون

به گزارش روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان؛مهدی سراوانی اظهار کرد: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان زابل در گشت و کنترل های مداوم خود در مناطق و طبیعت حوزه شهرستان بخصوص بستر تالاب هامون چندین دستگاه خودروی سنگین عمرانی را در تالاب هامون شناسایی کرد که این خودروها شامل: یک دستگاه بیل مکانیکی و سه کامیون باری بود.
او افزود: همچنین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان زابل موفق شد در محور میل نادر به طرف جاده نهبندان دو خودروی عمرانی دیگر شامل: یک دستگاه بیل مکانیکی و یک دستگاه لودر را در ساعات اولیه بامداد شناسایی و دستگیر کند.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان زابل در پایان تصریح کرد: طی گشت و کنترل یگان حفاظت محیط زیست زابل در پناهگاه حیات وحش هامون منطقه پشت میل نادر به طرف کوه خواجه دو دستگاه لودر شناسایی و مشاهده شد که پس از بررسی های بعمل آمده مشخص شد این دو دستگاه لودر در حال شستشو در حاشیه آب بودند، هیچ گونه نشانه ای مبنی بر (حمل) در این منطقه حاضر نبود و با توجه به اینکه تردد ماشین سنگین در تالاب ممنوع است این لودرها از منطقه خارج، و تذکر لازم به صاحبان خودروها داده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار