بازدید پورمحمود از اماکن ورزشی منطقه17

تهران(پانا)- طاهره پورمحمود، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه 17 و مصطفی عرب، کارشناس تربیت بدنی منطقه، از سالن ها و مکان های ورزشی منطقه بازدید کردند.

کد مطلب: ۱۱۱۴۰۷۰
لینک کوتاه کپی شد
بازدید پورمحمود از اماکن ورزشی منطقه17

طاهره پورمحمود پس از نشست مشترک با کارشناس تربیت بدنی منطقه و بررسی مشکلات،کمبودها و نقاط و ضعف و قوت اماکن ورزشی، طی بازدیدی چند ساعته از سالن ها و اماکن ورزشی در خصوص نوع بهره برداری و میزان ساعت استفاده از این سالن ها و اماکن ورزشی رهنمودهای لازم را ارائه و از نزدیک در جریان روند کار این اماکن قرار گرفت.

پورمحمود در جریان بازدید از اماکن و فضاهای ورزشی، اهتمام در برنامه ریزی اصولی و توجه جدی به امر آموزش و استعدادیابی ورزشی، توسعه فعالیت های حرکتی بنیادین بویژه در دانش آموزان سنین پایه و تمرکز بر تجهیز فضاهای ورزشی با این رویکرد را از مهمترین رسالت های حوزه تربیت بدنی و سلامت دانست.

وی گفت: استعدادیابی در مدارس باید مورد توجه قرار بگیرد تا این استعدادها در آینده به عنوان سرمایه های ورزشی کشور مورد استفاده قرار گیرند.

پورمحمود افزود: حوزه تربیت بدنی و سلامت از بخش های زیربنایی و مهم بدنه آموزش و پرورش است که با مدرسه محور کردن فعالیت های خود نهایت سعی و تلاش خود را در راستای سلامت جسمی و نشاط روحی روانی دانش آموزان و اعتلای نسل آینده دارد و توجه به آن یک اصل و اساس در نظام تعلیم و تربیت محسوب می شود.

معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه 17 گفت: با توجه به میزان مراجعه قشر جوان به اماکن ورزشی مدیران فضاهای ورزشی با توجه به دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا موظف هستند در ایام بازگشایی این فضاها در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و اجرا کردن دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی نسبت گند زدایی ورودی، محیط داخلی، رختکن ها و فراهم کردن محیطی مناسب از لحاظ تهویه اقدام کنند؛ تا شاهد انتشار این ویروس در بین جوانان و ورزشکاران نباشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار