واکنش مولاوردی و ابتکار به ادعای میلیاردی رئیس بنیاد مستضعفان

تهران (پانا) - معاون سابق امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری و معاون فعلی به اظهارت رئیس بنیاد مستضعفان درباره بازپس‌گیری مرکز تحقیقات و مطالعات زنان و پرداخت ۵ میلیارد تومان برای تخلیه این مرکز واکنش نشان دادند.

کد مطلب: ۱۱۱۴۰۴۶
لینک کوتاه کپی شد
واکنش مولاوردی و ابتکار به ادعای میلیاردی رئیس بنیاد مستضعفان

پرویز فتاح شنبه شب در برنامه تلویزیونی گفته بود معصومه ابتکار و شهیندخت مولاوردی پس از تخلیه مرکز تحقیقات و مطالعات زنان مدعی بودند این مرکز باید دست آنها باشد اما بنیاد مستضعفان از نظر حقوقی توانسته بود آنجا را تخلیه کند. آنها توانسته بودند بابت تخلیه، همان موقع با توافق با بنیاد ۵ میلیارد تومان بگیرند. رئیس بنیاد مستضعفان در این مصاحبه یادآور شد پس از آمدن من این موضوع بررسی و مشخص شد این کار خلاف بوده، چون کسی که در ملک بنیاد ساکن بوده است باید «اجرت مثل» هم بدهد.

در پاسخ به اظهارات رئیس بنیاد مستضعفان، شهیندخت مولاوردی روز یکشنبه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «آقای فتاح شما را به سلامت نفس می‌شناختم. کاش در جایگاه مهمی که قرار گرفته‌اید در روایت‌های‌تان بیش از پیش دقیق‌تر و مسئولانه‌تر باشید تا با مغلطه طوری وانمود نشود گر حکم‌ شود که مست گیرند.»

دبیرکل جمعیت حمایت از حقوق بشر زنان خطاب به فتاح افزود: «منتظر جوابیه مستند و مستدل هیات مدیره موسسه بمانید.»

مولاوردی ادامه داد: «این موسسه که کاملا غیرانتفاعی است، هیچگونه نفع و ما به ازای مالی برای اعضای هیات امنا و مدیره خود ندارد و ملک طلق کسی هم محسوب نمی‌شود. هیات امنای آن هم که اخیرا به عنوان عضو آن (از ۱۲عضو) انتخاب شده‌ام فقط سالی یکی دو بار جلسه دارد، به عبارتی امروز هست و فردا نیست!»

همچنین معصومه ابتکار معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده در واکنش به اظهارات فتاح، امروز در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «آقای فتاح خیلی‌ها شما را به دیانت می‌شناختند. صحبت دیشب شما اما اشتباه زیاد داشت و نام بردن از من و خانم مولاوردی با حقیقت ماجرا سازگار نیست که گویا رانت یانفع شخصی بوده. ساختمان اوایل دهه ۷۰ با نظر امام (ره) ئبه موسسه مطالعات زنان داده شد که مامسئولیتی نداشتیم. رسانه ملی باید فرصت پاسخ دهد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار