بررسی روند اجرایی بسته تحولی مهارت‌های روانی _اجتماعی با حضور «مسعود شکوهی»

دستورالعمل کانون یاریگران زندگی که یکی از طرح‌ها و بسته‌های تحولی در شرایط حضور و عدم حضور دانش‌آموزان است مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت

تهران (پانا) - جلسه مدیران برنامه نماد و اعضای کمیته اجرایی بسته تحولی مهارت‌های روانی _اجتماعی امروز به ریاست مسعود شکوهی و سایر اعضا در سالن جلسات معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش برگزار و در این جلسه روند اجرایی بسته تحولی مهارت‌های روانی _اجتماعی  (برنامه ملی نماد و طرح یاریگران زندگی) بررسی شد.

کد مطلب: ۱۱۱۴۰۰۹
لینک کوتاه کپی شد
بررسی روند اجرایی بسته تحولی مهارت‌های روانی _اجتماعی با حضور «مسعود شکوهی»

مسعود شکوهی در ابتدای جلسه ضمن تشکر از همکاران به خاطر برگزاری جلسات گذشته بسته تحولی و تبریک عید امامت و ولایت عید سعید غدیر خم گفت که آرزو می‌کنم همه ما پیرو راستین امام علی (ع) باشیم که همه هم و غمش را برای اجرای عدالت انصاف و برای گسترش دین مبین اسلام گداشت و از هیچ چیزی فرو نگذاشت. انشالله که بتوانیم پیروان خوبی باشیم و از دستاوردهای غدیر که در حفیقت نقشه راه ما در زندگی، عبادت و کار است استفاده بهینه و مفید ببریم.

وی ادامه داد که بر اساس صورت جلسات نهایی که تاکنون برگزار کردیم قرار بود دستورالعمل اجرایی برنامه ملی نماد و یاریگران زندگی نهایی و نقطه نظرات همکاران گرفته شود. با توجه به اینکه دستور العمل باید به دو شیوه و روش حضور فیزیکی دانش‌آموزان و عدم حضور و صرفا مجازی نوشته شود از اعضا انتظار این را دارم که نقطه نظرات خود را دقیق و شفاف و صریح بیان کنند تا چنانچه موارد اصلاحی وجود دارد انجام گیرد.

مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی افزود: «برای اجرای برنامه‌ها باید نظارت دقیقی وجود داشته باشد و با اطمینان کامل برنامه‌ها رصد و چگونگی اجرای آن مرتباً گزارش شود. مهارت‌هایی که در این ایام لازم است در دستور کار قرار گیرد، این است که در این طرح مشاوران مدارس و هسته‌ها و مراکز به عنوان پشتیبان در ایام بیماری کرونا فعالیت همه جانبه داشته باشند.»

در ادامه جلسه دستورالعمل کانون یاریگران زندگی که یکی از طرح‌ها و بسته‌های تحولی در شرایط حضور و عدم حضور دانش‌آموزان است مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت. در مورد اهداف شیوه اجرا و همپوشانی با بندهای ۱و۲و۳ تفاهم نامه با ستاد مبارزه با مواد مخدر یعنی بندهای توانمندسازی همزمان کارکنان، والدین و دانش‌آموزان سه مقطع مختلف در شرایط خاص بررسی شد و هر کدام از اعضا نقطه نظرات و پیشنهادات خود را بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار