تلویزیون اینترنتی نی ریز از هفدهم مرداد شروع به کار کرد

نی ریز (پانا) - محمد صادق جبالی مدیر تلویزیون اینترنتی نی ریز نما خبر داد در اولین گام برنامه های مختلفی از جمله معرفی شهرستان و توانمندی های آن، کودک، مشاوره و سلامت را در دست تهیه و ضبط داریم.

کد مطلب: ۱۱۱۳۹۸۰
لینک کوتاه کپی شد
تلویزیون اینترنتی نی ریز از هفدهم مرداد شروع به کار کرد

محمد صادق جبالی مدیر تلویزیون نی ریز نما در این زمینه گفت: این تلویزیون مانند شبکه های سراسری قابلیت پخش برنامه‌های مختلفی را دارد و ما در اولین گام برنامه‌های مختلفی از جمله معرفی شهرستان و توانمندی‌های آن، مشاوره، سلامت، کودک را در دست تهیه و ضبط داریم و در مراحل بعدی طی 3 الی 6 ماه آینده تهیه و ارسال برای شبکه‌های سراسری داریم.

وی در مورد ایده راه‌اندازی این شبکه گفت: از بهار سال گذشته در این فکر بودم و در دی ماه 98 با همفکری چند نفر از دوستان برای این کار برنامه‌ریزی کردیم، مجوزهای فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شده و پیگیر مجوز صدا و سیما هستیم که باید چند برنامه ساخته و پخش کنیم بعد در مورد صدور مجوز اقدام کنند.

جبالی افزود: یک سری برنامه های کودک، دخترانه، روانشناسی ضبط کرده ایم که از هفدهم مرداد ماه با افتتاح رسمی شبکه به صورت هفتگی پخش شده است و در دهه اول محرم نیز برگزاری مراسم عزاداری امام حسین را بصورت مجازی خواهیم داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار