مهلت ثبت سفارش کتب درسی دانش‌آموزان جامانده میان پایه تا فردا

تهران (پانا) - دانش‌آموزان میان پایه که در مهلت زمانی مقرر از ثبت سفارش کتاب‌های درسی جا مانده‌اند، می‌توانند حداکثر تا فردا دوشنبه 20 مرداد ماه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی مراجعه و به صورت فردی یا گروهی اقدام به ثبت سفارش کتاب‌های درسی کنند‌.

کد مطلب: ۱۱۱۳۹۵۷
لینک کوتاه کپی شد
مهلت ثبت سفارش کتب درسی دانش‌آموزان جامانده میان پایه تا فردا

با توجه به شیوع بیماری کووید 19 در کشور و همچنین تأکید وزیر آموزش و پرورش و لزوم برنامه‌ریزی و اتخاذ تدابیر لازم برای شروع سال تحصیلی 1400-1399 از 15 شهریور ماه، سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی تصمیم گرفته است تقویم زمانی سفارش و توزیع کتاب‌های درسی که قبلاً طی شیوه‌نامه مستند سازی شده به استان‌ها ابلاغ شده بود را تغییر دهد.

بر این اساس مقرر شد ثبت سفارش فردی و گروهی پایه‌های ورودی مقاطع تحصیلی نظیر آمادگی مقدماتی (پیش دبستانی استثنایی)، پایه‌های اول، هفتم و دهم دانش‌آموزان عادی و استثنایی از ۸ تیرماه شروع و تا فردا دوشنبه ۲۰ مردادماه ادامه یابد.

در خصوص دانش‌آموزان میان پایه که در مهلت زمانی مقرر از ثبت سفارش کتاب‌های درسی جا مانده‌اند، می‌توانند حداکثر تا فردا 20 مرداد ماه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی مراجعه و به صورت فردی یا گروهی اقدام به ثبت سفارش کتاب‌های درسی کنند‌.

با توجه به اینکه در سال تحصیلی آینده تمامی کتاب‌های درسی دوره‌های تحصیلی از سوی مدارس به دانش‌آموزان توزیع خواهد شد، بر اساس تقویم زمانی مقرر است با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی توزیع کتاب‌های درسی دوره اول متوسطه از 25 مرداد ماه شروع و سایر مقاطع تحصیلی اعم از عادی و استثنایی از 10 شهریور ماه شروع و تا 15 شهریور ماه به اتمام برسد.

انتظار می‌رود با توجه به فرصت باقی مانده، تمامی دانش‌آموزان در اسرع وقت نسبت به ثبت‌نام و ثبت سفارش کتاب درسی اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار