رئیس اداره فرهنگی هنری اردو ها و فضا های پرورشی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران:

مسابقه منشاء و منبع شور و نشاط است

شهرری(پانا)- رئیس اداره فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران گفت امروز جلسه هماهنگی و مقدمات سی و هشتمین دوره‌ مسابقات‌فرهنگی هنری‌ کشور به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در مدرسه شهید غیوری ناحیه یک ری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۳۷۹۱
لینک کوتاه کپی شد
مسابقه  منشاء و منبع شور و نشاط است

فرحناز پوربخش با اشاره به اینکه امسال داوری مسابقات به صورت آنلاین و مجازی برگزار خواهد شد، اظهار کرد: امروز جلسه هماهنگی برای پشتیبان‌ها و مجری‌ها برگزار شد و روز شنبه و یکشنبه مانور که دقیقا مانند مسابقه با تک‌تک شرکت کننده‌ها در شبکه های مجازی شاد و اسکای‌روم ارتباط برقرار خواهد شد.

او در ادامه افزود: سی و هشتمین دوره‌ مسابقات فرهنگی هنری سراسر کشور به میزبانی اداره کل آموزش‌و‌پرورش‌شهرستانهای استان تهران در مدرسه شهید غیوری ناحیه یک ری از بیستم تا بیست و پنجم مرداد ماه در شش رشته(رشته هنرهای نمایشی‌و فیلم ۹۸۸ نفر، هنرهای آوایی۱۵۴۸نفر، آفرینش‌های‌ ادبی و پژوهشی ۵۲۴ نفر، آفرینش‌های‌دستی ۲۵۰۳ نفر، رسانه، فضای مجازی و نقد ۵۵۱نفر ) به رقابت می پردازند.

رئیس اداره فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران تصریح کرد: امسال خوشبختانه شاهد افزایش۲۱ درصدی شرکت کننده ها نسبت به سال های گذشته داشتیم و دانش‌آموزان آثار خود را در فضای مجازی ارسال کردند، البته بخش فعالیت های گروهی کمرنگ‌تر ظاهر شدند اما در قالب آثار فردی بسیار عالی بودند.

پوربخش یادآوری کرد: بر این باورم که آینده بسیاری از دانش‌آموزان در این مسابقات‌رقم می‌خورد و هنرجویان با کسب رتبه استعداد‌های خود را شکوفا کرده و پرورش می دهند‌.

او اذعان کرد: مسابقه شادی، شور و نشاط را به ارمغان می‌آورد، با اینکه این ویروس تمام جهان را به تماشای خود واداشته و بسیاری از فعالیت‌ها را مختل کرده است، اما می‌توان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی پویا بود.

خبرنگار: نوریه احمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار