آمار عجیب سپاهان در شب شکست غیرمنتظره + تصویر

تهران (پانا) - شاگردان امیرقلعه نویی شب گذشته یکی از عجیب ترین مسابقات لیگ برتر در دوره نوزدهم را رقم زدند و در پایان علیرغم نمایش خوبی که داشتند، شکست خوردند.

کد مطلب: ۱۱۱۳۷۷۸
لینک کوتاه کپی شد
آمار عجیب سپاهان در شب شکست غیرمنتظره + تصویر

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران همانطور که محمود فکری در کنفرانس خبری پیش از مسابقه گفته بود، با ذهنیت کسب تک امتیاز بازی به زمین آمده بود ولی یک شوت غیرقابل مهار از محمد میری که مشابهش را در دیدار برابر استقلال نیز وارد دروازه حسینی کرده بود، معادلات بازی را تغییر داد.

نساجی مازندران تیمی منسجم با محمود فکری نشان داده ولی شب گذشته اگر سپاهان فقط کمی خوش شانس تر بود، حداقل یک امتیاز از این دیدار خانگی کسب می کرد.

تیم میهمان شب گذشته 5 شوت به چارچوب دروازه پیام نیازمند زد که تنها یکی از آنها تبدیل به گل شد و این در حالی بود که شاگردان امیرقلعه نویی 26 مرتبه یعنی بیش از 5 برابر تیم نساجی مازندران به دروازه علیرضا حقیقی ضربه زدند که 7 مرتبه نیز ضربات مهاجمان سپاهان در چارچوب بود ولی به طرز عجیبی هیچ کدام از شوت ها و ضربات سر بازیکنان طلایی پوش سپاهان به گل تبدیل نشد.


شاگردان امیرقلعه نویی به مانند بازی های قبلی بار دیگر نزدیک به 600 پاس میانشان رد و بدل شد و 11 بار شانس گلزنی ایجاد کردند و وقتی متوجه برتری محسوس تیم سپاهان می شوید که بدانید تیم فکری تنها دو مرتبه موفق به ایجاد شانس گلزنی شد.


سپاهان شب گذشته برتری محسوسی بر میهمان خود داشت و با مالکیت 70 درصدی و دقت پاس های 84 درصدی می توانست برنده بازی باشد ولی در شبی که هم کادر فنی و هم بازیکنان فشار زیادی را روی شانه هایشان تحمل می کردند، تمرکز کافی نداشتند تا تیمی برنده بازی شود که از روحیه بالاتری در ورزشگاه نقش جهان داشت و شانس هم همراهش شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار