تبریک مدیرکل آموزش و پرورش استان یزدبه مناسبت روز خبرنگار

یزد (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۳۷۳۱
لینک کوتاه کپی شد
تبریک مدیرکل آموزش و پرورش استان یزدبه مناسبت روز خبرنگار

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد متن پیام عباسعلی دانافر، به شرح ذیل است.

وَ هُوَ الْحَکِیمُ الْخَبِیرُ

خبرنگاران به راستی تجسم امانت ، مسئولیت ، تعهد ، دلسوزی و وظیفه اند. خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند ، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست.

هفدهم مرداد که به یادمان شهادت مظلومانه محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ،"روز خبرنگار" نامیده شده است، یادآور مجاهدتهای زنان و مردانی حقیقت طلب است که با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ " آگاهی بخشی" را بر دوش کشیده و خاضعانه و بی ادعا وجود خویش را چراغ راه جامعه کرده اند.

طلایه داران این سلسله راهیان وادی آگاهی و نیک اندیشی، مجاهدانی هستند که در نگارش خبر از جوهر جان خویش مرکّب ساختند و در سپهر شهادت و ایثار، ستارگانی جاوید شدند.

اینجانب فرارسیدن 17مرداد، روز خبرنگار را تبریک عرض کرده، از تلاش های صادقانه همه بزرگوارانی که در زمینه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه به ویژه در عرصه تعلیم و تربیت از هیچ کوششی فرو گذار نمی کنند، تقدیر و تشکر می کنم.

از علیم خبیر توفیق روز افزون خبرنگاران و اصحاب رسانه در جهت شکوفایی در حرفه خویش با حفظ امانت داری در حق دانستن مردمان را مسالت دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار