مدرس خیابانی:خبرنگاران رزمندگان مبارزه با جنگ رسانه‌ای دشمن هستند

تهران(پانا) - سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در پیامی به مناسبت روز خبرنگار، تاکید کرد که خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه کشور، رزمندگان جبهه مبارزه با جنگ رسانه‌ای دشمن هستند.

کد مطلب: ۱۱۱۳۷۱۳
لینک کوتاه کپی شد
مدرس خیابانی:خبرنگاران رزمندگان مبارزه با جنگ رسانه‌ای دشمن هستند

به گزارش وزارت صنعت، معدن و تجارت، «حسین مدرس خیابانی» در پیامی به مناسبت هفدهم مردادماه روز خبرنگار نوشت: به خصوص اینکه امروز کشور با یک جنگ تمام عیار اقتصادی روبرو بوده که همراه با چاشنی غلیظ جنگ روانی است و در چنین فضایی، خبرنگاران به عنوان رزمندگان این جبهه، نقش بسیار حائز اهمیتی داشته و رسانه ها می توانند کشور را در عبور از این شرایط بسیار سخت و پیچیده، یاری کنند.

در این پیام آمده است: در این میان همت والای ملت شریف ایران و مجموعه اقدامات خانواده بزرگ صنعت، معدن و تجارت در کنار همراهی و همکاری تمامی تولیدکنندگان، کارآفرینان، صنعتگران، تجار و فعالان اقتصادی، تاکنون ایران را پیروز این میدان کرده و کشور توانسته در راستای منویات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب، نه تنها از حرکت متوقف نماند، بلکه مسیر توسعه را نیز بی وقفه طی کند.

در این پیام افزوده شده است: بر این اساس، نتایج اقدامات چهار ماهه گذشته در بخش های مختلف صنعتی، معدنی و تجاری کشور حکایت از یک پیروزی بزرگ دارد که ثمره تلاش آحاد ملت ایران بوده و موجی عظیم از دستاوردهای بزرگ ملت ایران را بر خلاف خواسته دشمن، کشور در مسیر حرکت رو به رشد و توسعه ایجاد کرده است.

این پیام می افزاید: رشدهای مثبت بخش تولید در کنار راه اندازی ۲۰۰ طرح بزرگ و پیشران صنعتی و معدنی به ارزش ۲۰۰ هزار میلیارد تومان در تمام میهن اسلامی، موید این نکته است که هر هفته به قلم توانای خبرنگاران تلاشگر این مرز و بوم به تصویر کشیده می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار