معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران:

خبرنگاران سفیران اطلاع رسانی و آگاهی در سطح جامعه هستند

تهران(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با انتشار پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید محمود صارمی هفده مرداد روز خبرنگار را به تلاشگران عرصه اندیشه و قلم تبریک گفت .

کد مطلب: ۱۱۱۳۶۴۵
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران سفیران اطلاع رسانی و آگاهی در سطح جامعه هستند

متن پیام سید مجتبی هاشمی به شرح ذیل است:
خبرنگاران و اصحاب رسانه طلایه‌داران راستین عرصه اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی در جامعه هستند و نقش انکارناپذیری در راستای اعتلای بینش سیاسی و اجتماعی مردم و بسترسازی لازم برای رشد و توسعه روزافزون جامعه ایفا می‌کنند و این قشر فرهیخته را باید به راستی تجسم امانت، صداقت، آگاهی و وظیفه شناسی دانست که وجدان بیدار جامعه و تصویرگر زمان خویش هستند.
هفده مردادماه سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی هر سال یادآور مجاهدت‌های عزیزان حقیقت‌طلبی است که با هدف روایت واقعیت‌ها، پرچم اطلاع‌رسانی را بر دوش کشیده و در این امر مقدس از جان خویش نیز گذشته‌اند.
روز خبرنگار فرصتی ارزشمند است برای پاسداشت مقام انسانهای فرهیخته‌ای که در راه روشنگری و آگاهی‌بخشی از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌کنند.
آموزش و پرورش نیز با مخاطبان گسترده و رسالت عظیم خود یعنی تعلیم و تربیت نسل آینده‌ساز، همواره به تعامل دو سویه و همکاری موثر اصحاب رسانه در عملیاتی کردن برنامه‌های خود نیازمند است و خبرنگاران نیز با همراهی ارزشمند خود، این دستگاه بزرگ را در اجرای برنامه‌های تحولی یاری می‌کنند تا هر روز شاهد شکوفایی استعدادهای درخشان دانش‌آموزان این خطه از میهن اسلامی باشیم.
اینجانب با گرامیداشت 17 مرداد و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای عرصه رسانه و تبریک روز خبرنگار، عید سعید غدیر خم و دهه ولایت و امامت زحمات کلیه خبرنگاران تلاشگر و فعالان عرصه اطلاع رسانی، علی‌الخصوص خبرنگاران خبرگزاری پانا وابسته به سازمان دانش‌آموزی که در پوشش خبری فعالیت‌ها و انعکاس رویدادهای جامعه و آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در شرایط کنونی شیوع کرونا ویروس، با صداقت و امانت مشغول فعالیت هستند را ارج نهاده و سلامتی و توفیق همگان را از درگاه ایزد منان خواستارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار