رئیس کل سازمان نظام پزشکی:

خبرنگاران در کنار مدافعان سلامت تمام قد ایستاده‌اند

تهران(پانا)- رئیس کل سازمان نظام پزشکی در پیامی به مناسبت روز خبرنگار نوشت: شما ثابت کردید برای آن‌که مردمان دیارتان زنده و سالم بمانند، تمام قد و استوار ایستاده‌اید و در کنار جان بر کفان مدافع سلامت نقش بی بدیل خبرنگاری و اطلاع رسانی را صادقانه و پر اثر ایفا کردید.

کد مطلب: ۱۱۱۳۶۴۲
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران در کنار مدافعان سلامت تمام قد ایستاده‌اند

به گزارش سازمان نظام پزشکی، محمدرضا ظفرقندی در پیامی به مناسبت روز خبرنگار نوشت: از مرداد ماه سال گذشته تا هفدهمین روز مرداد سال جاری، اگرچه اتفاقات خرد و کلانی در کشور و جهان به وقوع پیوسته که همواره عنوان خبر و خبرنگار را در مقابل دیدگان عیان ساخته، اما در حوزه بهداشت، درمان و سلامت از آخرین ماه‌های سال ۹۸ تا امروز، حضور شما رادمردان و زنان عرصه اطلاع رسانی فروغی دیگر داشت و ارزش همراهی وت لاش گران‌سنگ‌تان در مصاف با بیماری کرونا برای همگان مبرهن و برای جامعه پزشکی ایران مزید سپاس و تقدیر بود.

وی ادامه داد: شما ثابت کردید برای آن‌که مردمان دیارتان زنده و سالم بمانند تمام قد و استوار ایستاده‌اید و در کنار جان بر کفان مدافع سلامت نقش بی بدیل خبرنگاری و اطلاع رسانی را صادقانه و پراثر ایفا کردید. ازیک سو با ارائه خبرهای موثق و علمی و از سوی دیگر با جوهر قلم و نگاه دوربین، یاریگر و روحیه بخش همکاران عزیز من بودید و در این مسیر خطیر شما گرامیان نیز صبورانه و شجاعانه در کنار فرزندان خدوم ملت و در صف مقدم مبارزه با کووید ۱۹ ایستادید و بسیاری از شما نیز به پلشتی این ویروس گرفتار شدید.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی نوشت: بر خود و تمام همکاران ارجمندم فرض می‌دانم این روز پر مقدار را به همه خبرنگاران رسانه‌های جمعی به ویژه خبرنگاران بخش سلامت تبریک و تهنیت عرض نمایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار