استاندار بوشهر با صدور پیامی روز خبرنگار را به جامعه رسانه‌ای استان تبریک گفت

بوشهر(پانا)_ عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر ضمن تقدیر از فعالیت خبرنگاران و عکاسان خبری، هفدهم مرداد روز خبرنگار را به خبرنگاران استان بوشهر تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۱۱۳۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد
استاندار بوشهر با صدور پیامی روز خبرنگار را به جامعه رسانه‌ای استان تبریک گفت

به گزارش پانا، استاندار بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و نام شهید محمود صارمی خبرنگار شهید خبرگزاری جمهوری اسلامی، روز خبرنگار را به خبرنگاران، عکاسان و فعالان خبری و رسانه‌ای استان تبریک گفت.
در پیام استاندار بوشهر آمده است: خبرنگاران چشم بینا، گوش شنوا و وجدان آگاه جامعه هستند که واقعیت ها را در قالب عبارات گویا، قابل درک و لمس می‌کنند و در روشنگری و آگاه سازی جامعه نقش مهمی بر عهده دارند.
استاندار بوشهر در ادامه با تاکید بر نقش خبرنگاران در شکل دهی افکار عمومی، بیان مسائل و خواسته‌های مردم به مسئولان و متولیان و بیان کارهای صورت گرفته برای پاسخ به مطالبات عمومی را از دیگر اقدامات اصحاب رسانه دانست.
گراوند با اشاره به بحران جهانی کرونا و شرایط سخت چند ماه اخیر، اظهار کرد: جامعه رسانه‌ای به ویژه خبرنگاران با اطلاع رسانی و فرهنگسازی درست در زمینه مسایل بهداشتی و راهکارهای حفظ ایمنی در کنار سایر بخش های درگیر، نقش آفرین بودند.
در بخش پایانی پیام استاندار بوشهر آمده است: تقارن دهه ولایت و عید سعید غدیر خم با روز خبرنگار را به فال نیک گرفته، به همه خبرنگاران و اهالی رسانه تبریک می‌گویم و از خدمات ارزشمند آنان تقدیر و تشکر می‌کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار