خبرنگاران با نقد سازنده در پیش برد اهداف دولت موثر باشند

رباط کریم(پانا)- صبح امروز هم زمان با سالروز شهادت شهید صارمی و روزخبرنگار مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان رباط کریم توسط فرمانداری و به همت شهرداری نصیر شهر در فرهنگ سرای بهشت نصیرشهر صوکرت گرفت.

کد مطلب: ۱۱۱۳۵۴۷
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران با نقد سازنده در پیش برد اهداف دولت موثر باشند

نظام ملکشاهی فرماندار رباط کریم ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید صارمی و روز خبرنگار گفت:۱۷ مرداد روز پاسداشت تلاش بی وقفه انسان های آگاهی است که با سلاح قلم در سرزمین آگاهی قدم بر می دارند و در راه حقیقت و رسالت خطیر آگاهی بخشی به مردم از طریق اطلاعات دقیق همسو با وجدان اخلاقی و شرافت حرفه ای اهتمام می ورزند.

خبرنگاران باید با نقد سازنده بر اساس معیارهای اسلامی و اخلاقی در پیش برد اهداف دولت تدبیر و امید موثر باشند و هیچ اداره ای نباید سد راه خبرنگاران باشند که در راستای حل مشکلات شهر و شهروندان قلم می زنند و مسئولین به هیچ وجه اجازه شکایت از خبرنگاران را ندارند و اگر شکایتی هم شده هرچه سریع‌تر پس بگیرند و اصحاب قلم با موقیعت سنجی مناسب بازگوکننده اقدامات دولت باشند.

نظام ملکشاهی گفت: هر مورد آگهی که از سوی فرمانداری به خبرنگاران داده می شود باید بر اساس یک برنامه ضابطه مند باشد.

او ادامه داد: خبرنگاران با توجه به موقعیت، اقدامات خوب و بد دولت را منعکس کنند و اکنون که در آستانه هفته دولت قرار داریم دولت تدبیر و امید با وجود شدیدترین تحریم های فلج کننده کشورهای غربی که فروش نفت هم به صفر رسیده و با وجود مشکلاتی که در کشور وجود دارد اقدامات ارزنده در کشور انجام داده و در هفته دولت بیش از 400 پروژه در کشور با اعتبار بیش از هزار میلیارد افتتاحیه و عملیات اجرایی وجود دارد.

نماینده عالی دولت در رباط کریم گفت: هیچ دولتی به اندازه دولت تدبیر و امید در اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده بعد از انقلاب در عمران و آبادانی شهر و روستا منشا اثر نبوده و در سال جاری در شهرستان رباط کریم دو هزار و سیصد میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گرفته و این رقم کافی نبوده و باید افزایش یابد.

او با اشاره به شعار سال گفت: اولین اقدام ما در سال جهش تولید این بوده که تمام پروژه هایی که در سطح شهرستان باقی مانده جهش دهیم و به سرانجام برسانم تا شاهد رضایتمندی شهروندان از دولت و مسئولین باشیم.

خدایی امام جمعه نصیرشهر گفت: خبرنگاران در انتشار اخبار باید دقت کنند زیرا دقت در خبرنویسی یکی از اصول مهم خبرنگاری است چرا که با یک خبر می توان شهری آباد را ویران کرد یا ویرانه ای را آباد کرد.

امام جمعه نصیرشهر ادامه داد: خبرنگاران باید بازگو کننده اخبار جامعه باشند و در انتشار اخبار از هیچ قدرتی واهمه نداشته باشند و مسئولین با حمایت از خبرنگارن مسیر را برای اصحاب قلم جهت انتشار اخبار هموار سازند.

در ادامه عرب شهردار پرند ضمن تبرک هفته ولایت و روز خبرنگار اشاره ای به عملکرد مدیریت شهری پرند داشت و گفت: مدیریت شهری شهر پرند در سه ماه پاپانی سال 98 که سکان مدیریت شهری پرند را در دست گرفتم تمام توان خود را در راستای خدمات رسانی به شهروندان شهر پرند قرار دادم و در این راستا اقدامات ارزنده ای انجام شده که از جمله: پارک اختصاصی بانوان و کودکان برای اولین بار در پرند و آماده سازی شهر پرند جهت ایجاد سازمان آتش نشانی است.

او در ادامه توضیح داد: در سال جدید با وجود ویروس کرونا که خدمات رسانی را به مردم دشوار کرده است شورا و شهرداری شهر پرند با عزمی جدی فعل خواستن را در شهر پرند صرف کردیم و یکی از پروژه های شاخص شهر پرند پارک شهدای هستی به مساحت 7 هکتار در ورودی شهر پرند است که برای هفته دولت آماده بهره برداری قرار می گیرد که نمونه ای از پارک آب و آتش در تهران است و چندین پروژه مهم دیگر که در هفته دولت قابل بهره برداری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار