«بی‌گاه» در مرحله نهایی جشنواره «یک کشور، یک فیلم فرانسه»

تهران (پانا) - یازدهمین دوره جشنواره «یک کشور یک فیلم» که از ۳۱ آگوست تا ۶ سپتامبر برگزار در کشور فرانسه برگزار می شود ۷ فیلم منتخب خود را معرفی کرد که در این میان فیلم سینمایی «بی‌گاه» به کارگردانی پویا اشتهاردی و تهیه‌گنندگی محمد سجادیان به عنوان نماینده ایران در مرحله نهایی جشنواره انتخاب شد.

کد مطلب: ۱۱۱۳۵۱۸
لینک کوتاه کپی شد
«بی‌گاه» در مرحله نهایی جشنواره «یک کشور، یک فیلم فرانسه»

به گزارش مشاور رسانه‌ای فیلم بی‌گاه، در جشنواره یک کشور یک فیلم از هر کشوری تنها یک فیلم حق حضور در این رویداد را دارد که در این میان ۷ فیلم منتخب از کشورهای آلمان، روسیه، فیلیپین، بورکینافاسو، لهستان، مکزیک و ایران در مرحله نهایی باهم به رقابت خواهند پرداخت.

همچنین «بی‌گاه»، در بیست‌و‌چهارمین سال برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلکر روود آیلند آمریکا از ۴ تا ۹ آگوست که هم‌اکنون در حال برگزاری است به نمایش درآمده است.

«بی‌گاه» روایت سربازی بلوچ است که به علت کشیدن سیگار، روز عروسی خواهرش لغو مرخصی شده؛ «بیگاه» داستانی غیرخطی است که داستان هامین را از کودکی تا به امروز روایت می‌کند. هامین به زبان بلوچی به معنای گرمای خرما پزان تابستان است.

«بی‌گاه» به‌زودی در سینماهای هنروتجربه اکران خواهد شد.

ایمان افشار، شایان افشار، ایوب افشار، مهسا نارویی، آوا آذرپیرا، ملابخش رئیسی و جمعی از بازیگران محلی چابهار در «بیگاه» نقش‌آفرینی می‌کنند و از دیگر عوامل فیلم می‌توان به: مدیر فیلمبرداری: رضا حماسی، موسیقی: نوید جابری، مدیر صدابرداری: علی عبدالحسینی، میکس و ترکیب صدا: انسیه ملکی، طراحی صدا: رافائل برنابئو گارسیا، اصلاح رنگ و جلوه‌های بصری: محراب مشهدبان، مدیر تولید: محمدرضا تهرانی، مجری طرح: حسین شیخی، تهیه‌کننده اجرایی: مهدی بهروز، مشاور بین‌الملل: مسعود ایمن‌دوست، عکاس: شهرزاد نجفی و سمانه وجدان و مشاور رسانه‌ای: مهدی سلیمانی برچلویی اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار