زینب عباسی برنده اولین جایزه ریاضیات استان خراسان جنوبی

بیرجند(پانا)- معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد اولین جایزه سالانه ریاضیات استان به دانش آموز زینب عباسی اهدا شد.

کد مطلب: ۱۱۱۳۴۹۴
لینک کوتاه کپی شد
زینب عباسی برنده اولین جایزه ریاضیات استان خراسان جنوبی

رضا یکه خانی، صبح امروز در آیین تجلیل از اولین برنده جایزه سالانه ریاضیات استان اظهار کرد: این مراسم به مناسبت گرامی داشت ریاضیدان برجسته استان، مرحوم غلامرضا مزیدی با مسئولیت انجمن علمی و آموزشی معلمان ریاضی استان خراسان جنوبی برگزار شد.

او، با بیان این که اولین جایزه به دانش آموز پایه هفتم دبیرستان شبانه روزی دوره اول متوسطه زهرا مزروعی بیرجند، اهدا شد، تصریح کرد: اهدای جایزه سالانه با هدف کیفیت بخشی به علم ریاضی در مدارس، ترغیب دانش آموزان به درک بهتر ریاضیات و استفاده از این علم برای آموختن دیگر علوم و حل مسائل از امسال در آموزش و پرورش استان اجرا می شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری این مراسم هر سال به نام یکی از معلمین پیشکسوت و شاخص استان، عنوان کرد: در این مراسم علاوه بر دانش آموز از مدیر و دبیر ریاضی دبیرستان زهرا مزروعی نیز تجلیل شد.

یکه خانی با بیان این که رونمایی از پوستر و تندیس جایزه ریاضیات به عنوان یکی دیگر از برنامه های اجرا شده در این مراسم است یاد کرد و افزود: تندیس جایزه ریاضیات با درج نام دانش آموزان افتخار آفرین درس ریاضی استان پس از گذشت سی سال به موزه انجمن معلمان ریاضی آموزش و پرورش خراسان جنوبی اهدا می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار