پیام تبریک مسئول بسیج فرهنگیان گیلان به مناسبت روز خبرنگار

خبرنگاران، روشنگران عرصه اجتماعی، حافظان شفافیت و درستی و مخالفان تاریکی و خمودگی در جامعه هستند

رشت ( پانا) - دکتر حبیبی؛ خبرنگاران قلب تپنده و چشمان همیشه بیدار جامعه هستند که با نشر اخبار و اطلاعات صحیح، زمینه رشد پندارهای مردم را فراهم می‏‌کنند.

کد مطلب: ۱۱۱۳۴۵۸
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مسئول بسیج فرهنگیان گیلان  به مناسبت روز خبرنگار


فرا رسیدن روز خبرنگار را به همه تلاشگران عرصه اطلاع‏‌رسانی، آگاهی‏‌بخشی و مدافعان راستین حقیقت در جامعه صمیمانه تبریک و تهنیت می‌‏گویم.

هفدهم مرداد یادآور روزی است که به نام و یاد شهید محمود صارمی، مجاهد مخلص این عرصه نامگذاری شد و به اعتبار حرفه مقدس خبرنگاری ارزشی دو چندان افزوده ‏است.

بی‌‏تردید خبرنگاران را باید روشنگران عرصه اجتماعی، حافظان شفافیت و درستی و مخالفان تاریکی و خمودگی در جامعه دانست که سلاح آنان سلامت نفس و قلمشان است، که در راه جستجوی حقیقت با صدق گفتار و عمل با سختی‏‌های پیشرو مقابله می‌‏کنند تا آگاهی و درستی را به افکارعمومی اهدا کنند.

امروز در عصر ارتباطات و اطلاع‏‌رسانی بنگاه‏‌های خبری بزرگی در عرصه بین‌المللی و جهانی فعالیت می‌‏کنند و در کنار آن فضای مجازی نیز به محل ذی نفوذی برای تبادل افکار و اطلاعات تبدیل شده، در این میان رسالت و مسئولیت خبرنگاران، روزنامه‌نگاران، صاحبان قلم و رسانه نسبت به گذشته پرمخاطره شده ‏است، لذا باید آنان آگاهی و میزان شناخت خود را نسبت به فضای موجود افزایش داده و از طرفی کیفیت و میزان اثربخشی فعالیت خود را نزد افکار عمومی ارتقا دهند.

روز خبرنگار را به همه فعالان این عرصه و صاحبان قلم و آزادگان عرصه اطلاع‏‌رسانی، تبریک و تهنیت عرض می‌‏کنم و از درگاه خداوند متعال توفیق بیش از پیش عزیزان در تحقق رسالت خطیر خبرنگاری، را مسئلت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار