طی پیامی به فرمانده کل ارتش انجام شد

تبریک رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برای تصویب اهدای پرچم و نشان فداکاری به دانشگاه امام علی

تهران (پانا) - رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش درپیامی به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، تصویب اهدای پرچم و نشان فداکاری از سوی فرماندهی معظم کل قوا(مد ظله العالی) به دانشگاه افسری امام علی(ع) را تبریک گفت

کد مطلب: ۱۱۱۳۳۷۹
لینک کوتاه کپی شد
تبریک رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برای تصویب اهدای پرچم و نشان فداکاری به دانشگاه امام علی

به گزارش روابط عمومی ارتش،‌ متن پیام حجت الاسلام والمسلمین حسنی بدین شرح است:
امیر سرلشکر ستاد سید عبدالرحیم موسوی
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
دانشگاه افسری امام علی (علیه السلام) را سال‌هاست که با عنایت ولی امر مسلمین جهان، «فیضیه ارتش» می‌نامیم و با وصف «مهد تربیت مالکان اشتر زمان» می‌شناسیم. دانشجویانش را آنگونه که رهبر عزیزمان فرمودند، «ذخیره امید» می‌دانیم و قامت مقتدرشان را هراس دل دشمنان می‌بینیم. قریب چهل سال از آغاز دفاع مقدس گذشته و در این اربعینی که گذشت، در هر فتح‌الفتوحی، نقش امضای یکی از همین مالکان شهید را زینت طرح و نقشه رزم دیده‌ایم.
عنایت رهبر معظم انقلاب و فرمانده معزز کل قوا به این دانشگاه کثیرالشهید، در آستانه عید غدیر خم و در استقبال چهلمین سال آغاز حماسه، یادآور حماسه‌های این قلل رفیع شهادت است. کسانی در مقام امید مقتدا و ملت که در اوج بصیرت، جان در طبق اخلاص نهاده و بدون هراس، تا سنگر فرماندهی دشمن پیش‌ می‌رفتند و تشنه شهادت بودند؛ بزرگانی علی سیرت و مالک صفت، همچون صیاد، فلاحی، نامجوی، کلاهدوز، ستاری، آب‌شناسان، منفرد نیاکی، کشوری و 1184 شهید این دانشگاه.
عنایت فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای عزیز(مد ظله‌العالی) و اهدای پرچم و نشان فداکاری در بزرگداشت 1184 شهید دانشگاه افسری امام علی‌(علیه‌السلام) را به جناب‌عالی که خود از سابقه دانش‌آموختگی، استادی و فرماندهی همین دانشگاه مقربان برخوردار هستید و آحاد کارکنان ارتش، خصوصاً دانش‌آموختگان و خانواده بزرگ شهیدان این دانشگاه تبریک عرض می‌کنم و توفیقات بیشتر سروقامتان ارتش حزب‌الله را در مسیر مجاهدت و ایثار از درگاه الهی مسئلت دارم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران
عباس محمد حسنی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار