تعیین اعضای ناظر مجلس در نهادهای مختلف کشور

تهران (پانا) - نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، اعضای ناظر مجلس در نهادهای مختلف کشور را انتخاب کردند.

کد مطلب: ۱۱۱۳۲۲۲
لینک کوتاه کپی شد
تعیین اعضای ناظر مجلس در نهادهای مختلف کشور

نمایندگان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی فرهادی بشیری را با 153 رأی و کیومرث سرمدی والد را با 139 رأی به عنوان اعضای ناظر در هیأت عالی گزینش انتخاب کردند. نمایندگان در ادامه خلیل بهروزی‌فر را با 129 رأی، حسن رزمیان را با 115 رأی و مهرداد گودرزوند چگینی را با 104 رأی از مجموع 165 رأی اخذ شده به عنوان عضو ناظر در شورای عالی رفاه و تأمین اجتماعی انتخاب کردند.

نمایندگان همچنین حسین گودرزی نماینده مردم دورود و ازنا را با 141 رأی از مجموع 160 رأی اخذ شده به عنوان عضو ناظر مجلس در شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی انتخاب کردند.

نمایندگان در نشست علنی امروز لطف‌الله سیاهکلی را هم با 98 رأی از مجموع 154 رأی اخذ شده به عنوان عضو ناظر در شورای عالی فضایی انتخاب کردند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی، محسن علیزاده را با 150 رأی و مسلم صالحی را هم با 142 رأی به عنوان اعضای ناظر در شورای عالی بورس و اوراق بهادار تعیین کردند.

محمدحسین حسین زاده بحرینی را هم نمایندگان با 148 رأی از مجموع 176 رأی اخذ شده به عنوان عضو ناظر در شورای فقهی انتخاب کردند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مهدی عسگری را هم با 168 رأی و سید احسان خاندوزی را با 147 رأی از مجموع 195 رأی مأخوذه، به عنوان عضو در هیأت مقررات زدایی و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار انتخاب کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار