انتخابات مجلس دانش آموزی

کرمان(پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان در مصاحبه با خبرنگار پانا ضمن تبریک میلاد با سعادت امام هادی (ع) و عید غدیر خم گفت:14مرداد ماه همزمان با سراسر کشور انتخابات دهمین دوره مجلس شورای دانش آموزی و شورای مشورتی استان کرمان با شکوه خاصی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۳۲۲۱
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات مجلس دانش آموزی

هاشم برآوردی گفت: در طول بیش از 30 سال از سنوات خدمتم یکی از بهترین ، باشکوهترین ، شاداب ترین ، سالم ترین و بی دغدغه ترین انتخابات را برگزار کردیم .

وی ضمن تشکراز تلاشهای مجدانه کارشناسان سازمان دانش آموزی و خبرگزاری پانا گفت: زیر ساختها در شهرستانها و مناطق آماه شده بود و همه ی دانش آموزان به راحتی در این انتخابات شرکت کردند.

وی افزود: از 105 دانش آموز دختر شرکت کننده در انتخابات 57 نفر کاندید و نامزد شدند که صلاحیت همه ی آنها مورد تایید قرار گرفت ودر مرحله ی اول از بین 57 دانش آموز نامزد شده اسامی زیر حائز اکثریت آراء شدند

خانمها:

نفرات اول تا سوم

عسل شهابی نژاد 29 رای نفر

غزل حسن پور 21 رای

هلیا یزدانی 20 رای که هم عضو شورای مشورتی استان هستند و هم به عنوان نمایندگان مجلس دانش آموزی حضور پیدا می کنند.

نفرات چهارم تا هشتم

فائزه عباسلو 19 رای

زهره عربپور داهویی 19 رای

فاطمه صادقی 15 رای

نازنین نیک بخت 14 رای

فاطمه فداکار 14 رای (چهار نفر از دانش آموزان دختر با کسب 13 رای مساوی به مرحله ی بعد راه پیدا کردند که با اجرای مرحله ی دوم)

خانم مرسده خواجویی نصب با کسب 43 رای در مرحله ی دوم به عنوان به عنوان نفر دوم شورای مشورتی استان و خانم نرگس آسیا بانی با 23 رای به عنوان عضو علی البدل

و خانم فاطمه طالبی فرد هم با کسب 18 رای و خانم نرگس محمد علی زابلی هم با کسب 18 رای ولی چون معدل خانم طالبی فر بیشتر است پس به عنوان عضو علی البدل دوم به مجلس مشورتی راه پیدا کردند.

اما در انتخابات پسرها

کل تعداد مجمع مشورتی استان در پسر ها 96 نفر بوده اند که 32 نفر نامزد انتخابات مجلس دانش آموزی شده بودند

که پس از تبلیغات و بارگذاری رزومه و عکسهایشان در سامانه انتخابات در همان مرحله ی انتخابات خوش بختانه تمام شد و نتایج به دست آمده از این قرار است:

نفرات اول تا سوم

محمد جابر نظری 17 رای

یزدان بیدشکی با 15 رای

علی شمس الدینی 12 رای

حائز اکثریت آراء شدند که پس از تأیید اعتبار نامه در سازمان مرکز به عنوان نمایندگان مجلس دانش آموزی حضور پیدا می کنند.

نفرات چهارم تا نهم

مهرشاد شهسواری 10 رای

عبدالحسین شهسواری 9 رای

محمد حسین امانی 9 رای

امیر حسین رجایی 9 رای

محمد مهدی رجبی 7 رای

امیر مهدی معناصری 7 رای

اعضای شورای مشورتی شدندو دانش آموزن یاسین سلطانی با 6 رای و ابالقاسم دادخدایی با 6 رای به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند خوشبختانه کوچکترین اشکالی و اعتراضی نداشتیم

با همت و تلاش همکاران انتخابات به بهترین وجه برگزارشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار