تخفیف ۸۵ درصدی برای درمان نازایی زوج های نابارور در اردبیل

اردبیل (پانا)- رئیس جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل خبر داد طرح حمایت مالی درمان زوجین نابارور با ارائه تخفیف ۸۵ درصدی در مرکز درمان ناباروری قفقاز اردبیل در حال اجرا است.

کد مطلب: ۱۱۱۳۱۹۸
لینک کوتاه کپی شد
تخفیف ۸۵ درصدی برای درمان نازایی زوج های نابارور در اردبیل

به گزارش اداره جهاد دانشگاهی اردبیل، مهران اوچی اردبیلی، رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگاران و اصحاب رسانه با قدردانی از حمایت‌های دانشگاه علوم پزشکی از این مجموعه درمانی گفت: طرح حمایت مالی از زوجین نابارور با ارائه تخفیف ۸۵ درصدی برای درمان نازایی در مرکز درمان ناباروری قفقاز در حال اجراست تا در سایه این حمایت‌ها زوجین صاحب فرزند شوند.
او افزود: سال گذشته هم تفاهم نامه‌ای بین بنیاد برکت و جهاددانشگاهی اردبیل منعقد شد که براساس آن زوجین ساکن در مناطق روستایی از هفتاد درصد تخفیف برای دریافت خدمات درمانی مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاد دانشگاهی اردبیل برخوردار می‌شوند که این طرح امسال هم اجرا می‌شود.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان بیان کرد: ادارات کل کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی استان نیز با همراهی خیرین سلامت تسهیلاتی را به زوجین نابارور بی‌بضاعت پرداخت می‌کنند تا در صورت مراجعه به این مرکز از این خدمات استفاده کنند.

اوچی اردبیلی گفت: با جذب پزشکان متخصص برای این مرکز سعی داریم تا خدمات مناسبی را به زوجین نابارور ارائه کنیم.

او با اشاره به فعالیت سایر مجموعه‌های همسو با مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی در استان اردبیل خاطرنشان کرد: تعداد مراکز ارائه کننده خدمات در این حوزه هر چقدر بیشتر باشد کیفیت کار بالا رفته و در حقیقت توان رقابتی با هدف ارائه خدمات ممتاز به وجود می‌آید.
رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان از مراجعه ۶ هزار و ۳۰۰ نفر به مرکز درمان ناباروری قفقاز در سال گذشته خبر داد و گفت: از آغاز فعالیت این مرکز و بر اساس اعلام خانواده‌ها درمان یک هزار و ۵۷۰ نفر موفقیت آمیز بوده است و نیمی از این تعداد صاحب فرزند شده و مابقی نیز در انتظار تولد فرزندان خود هستند.
اوچی اردبیلی خدمات ارائه شده در این مرکز را از ویزیت ساده تا عمل لقاح مصنوعی، IUI، IVF و جراحی زنان یادآور شد و بیان کرد: با خرید دستگاه جدید در این مرکز تعیین بیماری ژنتیکی و جنسیت نیز به مجموعه خدمات ارائه شده افزوده می‌شود.
او به فعالیت دفتر نمایندگی بانک خون بند ناف رویان جهاد دانشگاهی استان اردبیل اشاره و تصریح کرد: ذخیره‌سازی سلول‌های بنیادی خون بند ناف به شکل خصوصی و عمومی در حال انجام است که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تلاش می‌کنیم تا بخش عمومی این کار را بدون دریافت هزینه انجام داده و در این باب فرهنگ‌سازی کنیم.
رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان تصریح کرد: همانطوری که پلاسما درمانی در بهبودی بیماران مبتلا به ویروس کرونا کارساز شده استفاده از سلول‌های بنیادین خون بند ناف نیز در درمان بسیاری از بیماری‌ها موثر و راهگشا است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار