رئیس سازمان دانش آموزی هرمزگان:

برگزاری اولین انتخابات الکترونیکی مجلس و شورای دانش آموزی در هرمزگان

هرمزگان(پانا)- رئیس سازمان دانش آموزی استان هرمزگان از برگزاری اولین انتخابات الکترونیکی در دهمین دوره از مجلس دانش آموزی و بیست و یکمین دوره مجمع شورای دانش آموزی در استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۳۱۹۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اولین انتخابات الکترونیکی مجلس و شورای دانش آموزی در هرمزگان

اسماعیل خرامیده با اعلام این خبر افزود: دهمین دوره انتخابات مجلس دانش آموزی با شور و نشاط در هرمزگان هم اکنون در حال اجرا می باشد دانش آموزان هرمزگان از ابتدای فرایند انتخابات اقدام به شرکت در انتخابات نموده اند.

وی همچنین گفت: فرایند آغاز انتخابات از اول مرداد ماه با تشکیل ستاد انتخابات آغاز شد و پس از آن جهت آموزش دانش آموزان در بستر شاد دو گروه به تفکیک جنسیت تشکیل گردید و آموزش های لازم به دانش آموزان ارائه گردید که به حمدالله صبح امروز دانش‌آموزان و داوطلبان بدون هیچ مشکل و بسیار شفاف در امر انتخابات شرکت کردند.

خرامیده در ادامه بیان داشت: جا دارد از همکاری و هماهنگی ستاد انتخابات استان همکاران خوبم در سازمان دانش آموزی و همکاران بزرگوار در سازمان مرکز که برای اولین بار این انتخابات را به صورت الکترونیکی برگزار نمودند تقدیر و تشکر گردد.

وی در پایان اظهار داشت: فرایند انتخابات تا ساعت ۱۲ امروز ادامه دارد و چنانچه به دور دوم کشیده شد از ساعت ۱۴ لغایت ۱۶ بعد از ظهر مرحله دوم انتخابات نیز برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار