کمک به مدرسه در زمان ثبت نام دانش آموزان اختیاری است

اردبیل (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل خبر داد پرداخت وجه با عنوان کمک به مدرسه در زمان ثبت نام دانش آموزان در مدارس، اختیاری و داوطلبانه است.

کد مطلب: ۱۱۱۳۱۸۴
لینک کوتاه کپی شد
کمک به مدرسه در زمان ثبت نام دانش آموزان اختیاری است

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، در جلسه ویدیو کنفرانس شورای معاونین اداره کل، روسا و مدیران نواحی و مناطق اردبیل، احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش استان با تاکید بر اجتناب از اخذ هرگونه وجوه در هنگام ثبت نام گفت: مدیران می توانند با ارائه برنامه های کیفیت بخشی، اولیا را برای حمایت و کمک مالی به مدارس تشویق کنند.

او با اشاره به گزارش های رسیده در خصوص دریافت اجباری وجه در تعداد محدودی از مدارس استان، گفت: لیستی از این مدارس جهت بررسی های لازم تهیه و بازدید های نظارتی در این مورد به عمل آید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه با تاکید بر پویش همگانی در ایجاد حساسیت والدین در مقابله با شیوع کرونا گفت: پیام های بهداشتی در سطح وسیع در اختیار دانش آموزان و والدین قرار گیرد.

ناصری در بخش دیگری از سخنانش به کانال ارتباطی مدیران مدارس با مدیر کل در شبکه دانش آموزی شاد اشاره و اظهار کرد: تاکنون 1 هزارو 635 نفر از مدیران در این کانال عضو شده اند که مناطق و نواحی بایستی برای پوشش کامل مدیران اقدامات لازم را انجام دهند.

او با تاکید بر برخورد مسئولانه در موضوع نقل و انتقال فرهنگیان، تصریح کرد: موضوع نقل و انتقال همکاران بایستی با شفافیت اعلام شود و از ارجاع آنان به دیگران جلوگیری شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش استان نیز دز این جلسه با اشاره به پیک دوم بیماری کرونا در کشور و بخصوص در استان با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس و ادارات گفت: انتظار می رود آموزش و پرورش مناطق و نواحی در تولید و نشر محتوهای آموزشی در فضای مجازی فعالیت بیشتری داشته باشند، چرا که این ظرفیت خوبی در آگاه سازی والدین و دانش آموزان است.

منصور صاحب، همچنین خواستار تکمیل اطلاعات مورد نظر در سامانه نظارت حوزه سلامت و بهداشت توسط مدیران مدارس شد.

او در بخش دیگری از سخنانش به طرح تناسب اندام در دانش آموزان پرداخت و تصریح کرد: با توجه به وضعیت موجود می توانیم راهکارهایی را برای اجرای این طرح در فضای مجازی ارائه دهیم.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان نیز با تشکر از همکاران فرهنگی استان در خصوص همکاری در اجرای مرحله اول طرح کمک های مومنانه گفت: بخشنامه ای به زودی در خصوص اجرای دوم این طرح با محوریت سازمان بسیج فرهنگیان به مناطق و نواحی ارسال خواهد شد، که انتظار داریم روسا و مدیران در اجرای این مرحله نیز همکاری های لازم را به عمل آورند.

سید غلامحسن خلیلی موسوی همچنین به راه یابی دانش آموزان استان به مرحله کشوری مسابقات قرآن، نماز و عترت اشاره و خاطر نشان کرد: برای اولین بار نظر سنجی مردمی و همکاران در این مرحله کشوری این دوره از مسابقات مطرح شده است که امکان رای دهی در کانال ارتباطی مدیران و مدیرکل در شبکه دانش آموزی شاد مهیا شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار