شماره ۸۵ فصلنامه سینمایی فارابی برخط شد

تهران (پانا) - فصلنامه سینمایی فارابی، که نخستین شماره آن در سال 1367 منتشر شد، با نسخه کاغذی خداحافظی کرد و شماره ۸۵ این فصلنامه سینمایی به شکل الکترونیکی از طریق سامانه فروشگاه برخط طاقچه قابل دریافت است.

کد مطلب: ۱۱۱۲۹۸۶
لینک کوتاه کپی شد
شماره ۸۵ فصلنامه سینمایی فارابی برخط شد

به گزارش روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، شماره ۸۵ فصلنامه سینمایی فارابی با عنوان «فنّاوری‌های نوین سینمایی4: عرضه، نمایش و بازارهای نوین سینما در عصر پسا‌-دیجیتال» به صاحب امتیازی بنیاد سینمایی فارابی و مدیر مسئولی علیرضا تابش منتشر شد و علاقه‌مندان می‌توانند نسخه PDF این شماره از فصلنامه (پاییز و زمستان 1398) را از سایت طاقچه خریداری کنند.
با توجه به تغییر روش انتشار از مجلد کاغذی به نسخه PDF و عرضه برخط، فصلنامه سینمایی فارابی از طریق سامانه فروشگاه برخط طاقچه به آدرس https://taaghche.com/book/78084 قابل خریداری است.
بر اساس این خبر، تابستان 1398، شماره 84 به عنوان آخرین شماره کاغذی فصلنامه سینمایی فارابی منتشر شد و از این پس «فصلنامه سینمایی فارابی» و برخی از آثار این انتشارات در این سامانه طاقچه برای مخاطبان ارائه خواهد شد.
ظهور بازارهای جدید بر پایه تحول فناوری دیجیتال (به قلم علیرضا تابش)، پخش فیلم در سینمای دیجیتال (به قلم دارسی آنتونلیس، ترجمه فتاح محمدی)، تأثیر فناوری دیجیتال بر الگوی زنجیره پخش فیلم‌های سینمایی مستقل در انگلستان (به قلم کیت کی هو و جان متیر ترجمه سعید خاموش)، راهبرد شورای فیلم انگلستان و پروژه شبکه سینمای دیجیتال (به قلم ریموند بویل، ترجمه سهند زرشکیان)، نمایش دیجیتال فیلم (به قلم مت کووان و لوران نیلسن مشاوران فناوری‌های سرگرمی، ترجمه حمیدرضا خطیبی)، نظام‌های موجود در سالن سینما (به قلم مایکل کاراگوسیان، ترجمه روناک رنجی)، امنیت و بسته بندی محتوای دیجیتال (به قلم کریس کری، ترجمه وحیدالله موسوی)، دیجیتالی شدن: تجربه گذار به نمایش دیجیتالی فیلم در سالن‌های سینمای انگلستان (به قلم ریچارد والاس، ترجمه مهدی رحیمیان)، کیفیت در مقابل تنوع: پرده‌های بزرگ‌تر یا نمایش بیشتر فیلم‌ها در دوران سینمای دیجیتال (به قلم آنیتا راو، وسلی هارتمن، ترجمه سهند زرشکیان) از مطالب این شماره فصلنامه سینمایی فارابی است.
طاقچه یک فروشگاه برخط (آنلاین) کتاب الکترونیکی است که گنجینه‌ای از کتاب‌های الکترونیک، صوتی، پی‌دی‌اف، مجله و روزنامه دارد. طاقچه این کتاب‌ها را با همکاری ناشران و با رعایت حق تکثیر، به صورت قانونی روی اپلیکیشن و سایت منتشر می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار