اکران آنلاین مستند «میوه ها روی درخت مانده‌اند» در دانشگاه تهران

تهران (پانا) - قسمت هشتم مجموعه مستند «میوه ها روی درخت مانده‌اند» با موضوع مثلث طلایی توسعه کشاورزی در دانشگاه واخنینگن هلند؛ عصر روز چهارشنبه 15 مرداد در پردیس کشاورزی دانشگاه تهران اکران آنلاین خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۱۲۹۸۵
لینک کوتاه کپی شد
اکران آنلاین مستند «میوه ها روی درخت مانده‌اند» در دانشگاه تهران

به گزارش روابط عمومی خانه مستند؛ مجموعه مستند «میوه ها روی درخت مانده‌اند» از ابتدای تیرماه در سایت‌های آنلاین نمایش فیلم قرار گرفته که با استقبال مخاطبان روبرو شده و به سبب اهمیت موضوع آن به دعوت مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری با حضور دکتر حسام الدین آشنا، دکتر عباسعلی زالی و نمایندگان وزارت علوم و سازمان محیط زیست مراسم رونمایی آن در این مرکز برگزار شد و قرار است با توجه به اینکه قسمت هشتم آن به موضوع موضوع مثلث طلایی توسعه کشاورزی در دانشگاه واخنینگن هلند می‌پردازد، عصر روز چهارشنبه 15 به میزبانی پردیس کشاورزی دانشگاه تهران اکران آنلاین شود.

برای شرکت در این اکران، از 4 هزار دانشجوی کشاورزی بصورت مجازی دعوت شده تا ضمن تماشای مستند «میوه ها روی درخت مانده‌اند» در جلسه پرسش و پاسخ پس از اکران نیز با حضور اساتید برجسته کشاورزی ایران حضور داشته باشند.

همچنین برای حضور در این اکران آنلاین، از نمایندگان کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی و معاونان وزارت جهاد کشاورزی دعوت به عمل آمده است.

این مراسم راس ساعت 15:30 دقیقه روز چهارشنبه 15 مرداد از طریق کانال خانه مستند در سایت آپارات به نشانی https://www.aparat.com/khane_mostanad/live پخش زنده خواهد شد.

براساس این گزارش، مجموعه مستند «میوه‌ها روی درخت مانده‌اند» نخستین مستندی است به بررسی تحلیلی صنعت کشاورزی در محورهای تولید،عرضه،صادرات،واردات،قاچاق،دلالیسم و مدیریت کشاورزی در ایران و همچنین ارائه راهکار در هرکدام از بخش‌‌ها می‌پردازد که در 8 قسمت 25 دقیقه‌ای آماده نمایش شده است.

مجموعه مستند «میوه‌ها روی درخت مانده‌اند» به کارگردانی علی خسروی و تهیه‌کنندگی احمد شفیعی تولید شده در ‌خانه مستند انقلاب اسلامی و محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که از روز سه‌شنبه 24 تیرماه بصورت همزمان در سایت‌های نمایش آنلاین فیلم عرضه خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار